網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月26日 星期一

名人:終於回港!李嘉欣滯留4日捱到病 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

大美人李嘉欣(Michele)趁住聖誕節同老公許晉亨及囝囝,去咗北海道過一個白色聖誕,回程時遇到大風雪要滯留,加上國泰航空公司安排失當,令Michele足足滯留當地四日,Michele明白天氣因素未能回港,但眼見其他航空公司乘客陸續離開,Michele接受訪問時表示從未試過咁辛苦,同埋忍唔住怒轟國泰安排失當。尋晚(25號)約九點半,Michele喺微博表示終於上咗飛機,雖然有延誤不過最終都可以起飛 ...


大美人李嘉欣(Michele)趁住聖誕節同老公許晉亨及囝囝,去咗北海道過一個白色聖誕,回程時遇到大風雪要滯留,加上國泰航空公司安排失當,令Michele足足滯留當地四日,Michele明白天氣因素未能回港,但眼見其他航空公司乘客陸續離開,Michele接受訪問時表示從未試過咁辛苦,同埋忍唔住怒轟國泰安排失當。

尋晚(25號)約九點半,Michele喺微博表示終於上咗飛機,雖然有延誤不過最終都可以起飛。約凌晨近四時,Michele與老公及囝囝一同步出香港機場,一臉倦容的Michele聲沙沙的接受訪問表示:「好開心可以返香港,喺嗰邊留咗四日,都有諗其他方法離開但係未知可唔可行,一直都好樂觀覺得上到機可以返香港,點知就等咗四日,(最不滿嘅地方?)去到第三日,半夜都完全冇通知,就算想喺機場瞓都冇位真係好擔心,(除咗住宿,飲食方面?)情況好緊張,水都要排隊,我冇乜胃口冇食嘢,加上有好多菌所以我病咗,其實BB先至係最慘,佢哋不停咁喊,機場人手唔夠好混亂,(航空公司有冇交待點解天氣轉好都飛唔到?)去到Last Minute都唔知,主要係冇安排住宿,第一日有,之後想再喺嗰間酒店住已經唔得,一直喺機場等,每日都以為天氣轉好會有得飛。」對於今次滯留北海道,李嘉欣笑言呢次風雪係50年一遇嘅情況,所以唔會影響佢對日本嘅印象。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!