網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月26日 星期一

婚後首次公開合體 林心如為霍建華慶生 __,慶生,霍建華,林心如,

林心如喺BoxingDay加霍建華生日,上載咗兩人合照呀,好閃呀!現時佗住7個幾月BB嘅台灣女星林心如,至7月同霍建華結婚後,兩人都一直未有公開合體,只係間唔中被粉絲喺街上野生捕獲!而今次,心如又趁住聖誕節大派禮物,就係大晒佢同老公仔霍建華嘅合照,係佢哋婚後首次公開合體呀!原來,今日(26日)BoxingDay亦都係霍建華嘅36歲生日,心如喺Facebook上載咗3張相,除咗有兩人合照,仲有個超精 ...


林心如喺Boxing Day加霍建華生日,上載咗兩人合照呀,好閃呀!

現時佗住7個幾月BB嘅台灣女星林心如,至7月同霍建華結婚後,兩人都一直未有公開合體,只係間唔中被粉絲喺街上野生捕獲!而今次,心如又趁住聖誕節大派禮物,就係大晒佢同老公仔霍建華嘅合照,係佢哋婚後首次公開合體呀!

原來,今日(26日)Boxing Day亦都係霍建華嘅36歲生日,心如喺Facebook上載咗3張相,除咗有兩人合照,仲有個超精緻嘅巨型生日蛋糕,蛋糕上寫住「I love Daddy」。而另一亮點就莫過於霍建華托住腮,嘴角含晒春又有啲怕醜,唔怪得知網民都留言話「好像只有在心如姐這裏,才看得到霍霍的這種樣子」,真係隔住個Mon都feel到就嚟做爸爸嘅佢,有幾咁幸福呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!