掃呢頁CODE去手機

2016年12月2日 星期五

冰蓉不和:【曱甴論】梁小冰再見陳法蓉驚會掉頭走 __,梁小冰,陳法蓉,

梁小冰話已經退出慧妍雅集!前港姐梁小冰出席首映禮,她表示去了上海主題公園遊玩,期間係咁叫搞到聲沙沙。早前,小冰與陳法蓉因一件外套,搞到不和,問到二人有否聯絡?她表示:「唔講喇,啲朋友好好,轉移晒唔提,又氹我開心,慢慢忘記唔開心。」寸搵錯對手小冰表示經過「外套事件」後覺得慧妍雅集不適合自己,有陰影而且有壓力:「我好驚下次啲甲油、頭髮、口紅、鞋唔啱規矩而有人出嚟話我,怕影響個會,唔想畀人話。(退會?) ...




其他影片:>>






梁小冰話已經退出慧妍雅集!

前港姐梁小冰出席首映禮,她表示去了上海主題公園遊玩,期間係咁叫搞到聲沙沙。早前,小冰與陳法蓉因一件外套,搞到不和,問到二人有否聯絡?她表示:「唔講喇,啲朋友好好,轉移晒唔提,又氹我開心,慢慢忘記唔開心。」

寸搵錯對手

小冰表示經過「外套事件」後覺得慧妍雅集不適合自己,有陰影而且有壓力:「我好驚下次啲甲油、頭髮、口紅、鞋唔啱規矩而有人出嚟話我,怕影響個會,唔想畀人話。(退會?)係,email 咗。」問到陳法蓉有否道歉?她直言:「你覺得有可能咩,佢到依刻都覺得冇問題,對佢嚟講係災難!佢嗰刻知我唔開心,有意又好,冇意又好,對我講,omg語氣重咗,過嚟拍我攬我一吓,講聲唔好意思,我乜嘢都冇,好易處理一件事。佢為面子又好,咁樣同我開拖,喺細嘅面前有個下馬威,原來佢搵錯對手,揀錯對象,做咗呢場戲收唔到科,落唔到台,我畀個台佢落番嚟,我退出,始終人哋地頭,尊重番佢,佢可以喺佢平台繼續做戲,呢個係完滿解決方法!」

搵牧師做和事老

問到下次同場會否避開?小冰直言:「我真係驚咗,大家唔好怪我小題大做,我真性情,一個朋友嚇親我,我唔知點樣再做到朋友,但唔係敵人,咁多年對佢都冇唔好嘅印象。」她表示身邊有朋友叫她放低寬恕,媽咪都表示得饒人處且饒人,又謂要檢討自己剛烈性格:「我30年都忍耐,今次之後提醒自己畀人踩都好,喊就返屋企喊,痛就返屋企先嗌痛,但唔知點解今次特別痛,所以嗌出嚟。」提到會否找人斡旋?她坦言有想過,但要時間,而且要找德高望重兼中立的牧師:「心結有方法解,大家要冷靜先,佢都唔好受。(解決前同場就唔去?)一般見唔到佢,幾十年都冇試過同場,我會驚驚,遠遠見到佢好似見隻曱甴咁,快啲掉頭走,驚自己係咁反應。」問到二人是朋友?她表示朋友分好多層次,未算是朋友但不是敵人,以前從沒在傳媒前說她壞話。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!