掃呢頁CODE去手機

2016年12月31日 星期六

樂仔走數唔娶?小儀:要我肯先得㗎! __,樂仔,小儀,余文樂,

小儀都曾經同樂仔頭貼頭攬實合照o架!
樂仔走數唔娶?小儀:要我肯先得㗎!余文樂在社交網默認新戀情,曾與他傳緋聞的DJ阮小儀接受本報訪問時,大方送上祝福。提到樂仔曾表示,過幾年若兩人都找不到對象便會娶小儀,小儀笑說:「喂,但係都要z我肯先得㗎!係咪?不過講笑咋,恭喜佢好開心,喺年底知道有啲咁好嘅消息,係開心嘅,所以祝佢一直幸福落去。」小儀都曾經同樂仔頭貼頭攬實合照o架!而台灣型男彭于晏與樂仔向來非常老友,更被傳出有HeHe之情,對於「緋 ...


樂仔走數唔娶?小儀:要我肯先得㗎!

余文樂在社交網默認新戀情,曾與他傳緋聞的DJ阮小儀接受本報訪問時,大方送上祝福。提到樂仔曾表示,過幾年若兩人都找不到對象便會娶小儀,小儀笑說:「喂,但係都要z我肯先得㗎!係咪?不過講笑咋,恭喜佢好開心,喺年底知道有啲咁好嘅消息,係開心嘅,所以祝佢一直幸福落去。」

而台灣型男彭于晏與樂仔向來非常老友,更被傳出有HeHe之情,對於「緋聞男友」樂仔有新戀情,「失戀」的彭于晏在微博貼單人背影相,似呼應樂仔的雙人背影照,又酸溜溜寫道「背影不是我」,再打卡指自己身在吉爾吉斯。

失戀的彭于晏貼單人背影相呼應樂仔。
  • 失戀的彭于晏貼單人背影相呼應樂仔。

鍾意就快D Share啦!