掃呢頁CODE去手機

2016年12月5日 星期一

身家逾億!陳瀅新歡係「衣架大王」之子 __,陳瀅,

原來「九肚山方力申」係衣架大王之子劉德俊(William)!宅男女神陳瀅昨日被東網踢爆另有新歡,日前和好友劉佩玥直抵九肚山一間獨立屋,和貌似歌手方力申的新歡會面,期間兩人舉止親密包括攬腰!原來「九肚山方力申」為身家過億的富二代,父親是有「衣架大王」之稱的劉璜的兒子劉德俊(William),而Willam早年和模特兒胡希文結婚並育有一女。工作同囡囡放第一位William以短訊接受東網訪問,表現禮貌。 ...


原來「九肚山方力申」係衣架大王之子劉德俊(William)!

宅男女神陳瀅昨日被東網踢爆另有新歡,日前和好友劉佩玥直抵九肚山一間獨立屋,和貌似歌手方力申的新歡會面,期間兩人舉止親密包括攬腰!原來「九肚山方力申」為身家過億的富二代,父親是有「衣架大王」之稱的劉璜的兒子劉德俊(William),而Willam早年和模特兒胡希文結婚並育有一女。

工作同囡囡放第一位

William以短訊接受東網訪問,表現禮貌。對於被拍得和陳瀅舉止親密,他說:「我哋唔係拍拖,係識咗七、八年嘅朋友,呢啲係好正常嘅禮儀。(有冇發展機會?)冇,我哋係非常好嘅朋友。(有傳你已經離婚?)我目前係單身,希望大家唔好打擾胡小姐同我個女,依家我心目中只有工作同個女係第一位。」

懶理被指花弗

對於鄧穎芝自爆跟他曾有一段情及讚他乖,William說:「哈哈!請替我多謝佢嘅讚美。(有人爆料話你花弗?)每個人睇嘅事情都不一樣,實在控制唔到人哋嘅諗法。(會因此而不快?)哈!小時候嘅我會好在意會去澄清,依家我只要做好自己,懂我嘅人唔使解釋,不懂我嘅人,唔使浪費時間去解釋。」至於身在日本的Jeannie未有回應。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!