掃呢頁CODE去手機

2016年12月5日 星期一

歌酬有增冇減 張學友自爆逼羅美薇現身 __,學友,羅美薇,張學友,

學友首場騷順利!「歌神」張學友假紅館舉行的《AClassicTour學友.經典世界巡迴演唱會-香港站》首場演出順利完成,受訪時,學友再次表示回到香港主場演出確實會緊張:「今次好啲,之前做咗十幾場,緊張都唔會甩得好犀利,我畀自己80分。(嗰20分扣喺邊?)好多細細嘅嘢,執執就冇事,唔覺咁就正啦。」又指沒有因開騷而消瘦很多:「其實冇咩點瘦,前後都係5磅左右。」提到他換了超過十套服裝,當中更大玩森巴風似 ...


學友首場騷順利!

「歌神」張學友假紅館舉行的《A Classic Tour學友.經典世界巡迴演唱會-香港站》首場演出順利完成,受訪時,學友再次表示回到香港主場演出確實會緊張:「今次好啲,之前做咗十幾場,緊張都唔會甩得好犀利,我畀自己80分。(嗰20分扣喺邊?)好多細細嘅嘢,執執就冇事,唔覺咁就正啦。」又指沒有因開騷而消瘦很多:「其實冇咩點瘦,前後都係5磅左右。」

提到他換了超過十套服裝,當中更大玩森巴風似足嘉年華,學友亦表示目不暇給,又指自己有份參與舞台設計。問到舞台製作費是否很昂貴?他說:「我個tour攤開嚟嘅,所以ok,真係幾錢我唔知,但要多謝今次主辦放晒手畀我做,幾乎我講嘅都做到,除非技術上唔得。(減你歌酬?)冇喎,多過以前,冇暴漲,但多咗。(破紀錄?)冇諗過,做呢個騷係開心嘅,因為唔知第日仲有冇得做,咁樣跳體力都需要好多,仲可以做到真係幾開心,唔知係咪大家嘅經典,起碼係我自己嘅,都感動㗎。」又指香港觀眾的反應與其他地方的有明顯分別:「同聲同氣好處係講嘢簡單啲,地域性係有嘅,但算成功,所有地方都係熱情。」至於家人可有來捧場?學友透露其母親有來到現場:「小朋友要返學,太太今日冇嚟,之後會嚟,當然係我逼佢嚟啦。」問到為何個唱只淮傳媒影頭兩首及最後一首歌?他指過去一直採用這個做法。

張學友太太羅美薇1980年代以開心少女組成員之一進入娛樂圈,1986年演出電影《痴心的我》同片中男主角張學友相識並墜入愛河。1992年拍完電影《女兒當自強》後淡出影壇,之後專心輔助張學友發展。1996年羅美薇與張學友於英國註冊結婚,分別在2000年及2005年誕下兩女。羅美薇神隱多年專心做張學友背後的女人,除咗私人活動外,鮮有公開露面示,如果今次張學友可以成功逼太太羅美薇現身睇騷,絕對係兩人極少同場上鏡嘅機會。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!