掃呢頁CODE去手機

2016年12月5日 星期一

劉佩玥踢爆入屋Gathering __,劉佩玥,

劉佩玥
劉佩玥踢爆入屋Gathering陳瀅(Jeannie)被爆與「九肚山方力申」William撻着,當日有份跟入屋的劉佩玥(Moon)及同日被約出來開餐作煙幕掩護的何雁詩,昨日分別代為否認戀情,指Jeannie鬼妹仔性格,攬腰很正常,借地方換衫亦不代表甚麼,講到William曾結婚,兩女表示不知情,何雁詩亦不認識男方:「話佢似方力申,我覺得方力申靚仔啲。」劉佩玥而Moon表示於屋內只是朋友Gather ...


劉佩玥踢爆入屋Gathering

陳瀅(Jeannie)被爆與「九肚山方力申」William撻着,當日有份跟入屋的劉佩玥(Moon)及同日被約出來開餐作煙幕掩護的何雁詩,昨日分別代為否認戀情,指Jeannie鬼妹仔性格,攬腰很正常,借地方換衫亦不代表甚麼,講到William曾結婚,兩女表示不知情,何雁詩亦不認識男方:「話佢似方力申,我覺得方力申靚仔啲。」

而Moon表示於屋內只是朋友Gathering,不覺得William追求Jeannie:「佢哋係好朋友好耐。我好妒忌Jeannie,係妒忌佢依家有得去日本。(提佢帶眼識人?)佢近視唔深,反而我有散光。佢好醒目,知自己做緊咩,而且有我哋呢啲姊妹護航。」

何雁詩
  • 何雁詩

鍾意就快D Share啦!