掃呢頁CODE去手機

2016年12月5日 星期一

《八時入席》唔添食 陳國邦再次離開無綫 __,無綫,陳國邦,

查看相片無綫處境劇《愛.回家之八時入席》搵咗毛舜筠救亡拉收視,佢仲搵埋黃秋生客串、陳國邦同埋黎耀祥等一齊拍住上,當時毛舜筠仲講咗句:「如果陳國邦唔做,我都唔做!」,同親自打畀陳國邦,成功令已心灰兼離巢兩個月嘅陳國邦回頭,加簽一年合約。有傳話無綫冇兌現承諾做好製作,有時佢俾意見但幕後劇組又唔肯配合當聽唔到,所以搞到毛姐冇癮唔肯續約添食。毛舜筠就話佢一早已經決定咗年尾會去外國繼續佢嘅藍帶課程。既然毛舜 ...


查看相片

無綫處境劇《愛.回家之八時入席》搵咗毛舜筠救亡拉收視,佢仲搵埋黃秋生客串、陳國邦同埋黎耀祥等一齊拍住上,當時毛舜筠仲講咗句:「如果陳國邦唔做,我都唔做!」,同親自打畀陳國邦,成功令已心灰兼離巢兩個月嘅陳國邦回頭,加簽一年合約。有傳話無綫冇兌現承諾做好製作,有時佢俾意見但幕後劇組又唔肯配合當聽唔到,所以搞到毛姐冇癮唔肯續約添食。毛舜筠就話佢一早已經決定咗年尾會去外國繼續佢嘅藍帶課程。

既然毛舜筠都唔續約,陳國邦亦再一次宣佈唔再續約。接受傳媒訪問後,陳國邦亦喺微博留言話想喺唔同嘅媒體平台繼續努力做戲。

查看相片

《八時入席》唔添食,下月頭就大結局,計劃播放由李添勝監製嘅賀歲倉劇《財神駕到》,而新一套嘅處境劇將會喺2月尾首播。

對於呢個決定, 陳國邦就話心情輕鬆同埋太太羅敏莊都支持。睇嚟今次真係去意已決了!

查看相片

鍾意就快D Share啦!