掃呢頁CODE去手機

2016年12月31日 星期六

好可愛!羅仲謙換新髮型變「一休和尚」 __,羅仲謙,

唔講唔覺,一講就真係好似!藝人羅仲謙婚後一直積極搵錢養家,周不時都要同老婆楊怡分隔兩地,早前佢就趁住假期回港兩公婆共度聖誕,不過好快佢哋又要分開各自做嘢喇!呢日佢就話自己要為一套網劇做宣傳,仲為咗套新戲犧牲靚仔樣,剪咗個新髮型呀!佢就話:「為了新電影剪了一個新的髮型,合適不合適,就見仁見智了,個人覺得好方便,而且有點像一休和尚。」佢呢個新髮型真係好似以前嘅卡通片《一休和尚》(即是《機靈小和尚》), ...




其他影片:>>






唔講唔覺,一講就真係好似!

藝人羅仲謙婚後一直積極搵錢養家,周不時都要同老婆楊怡分隔兩地,早前佢就趁住假期回港兩公婆共度聖誕,不過好快佢哋又要分開各自做嘢喇!呢日佢就話自己要為一套網劇做宣傳,仲為咗套新戲犧牲靚仔樣,剪咗個新髮型呀!

佢就話:「為了新電影剪了一個新的髮型,合適不合適,就見仁見智了,個人覺得好方便,而且有點像一休和尚。」佢呢個新髮型真係好似以前嘅卡通片《一休和尚》(即是《機靈小和尚》),所以佢都上載咗兩張相做對比𠻹!網民留言都話佢呢個新髮型好可愛,好清爽!不過最近天氣凍咗,大家都叫佢要戴番頂帽唔好冷親咁話!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!