網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月21日 星期三

畀過好多機會!岑杏賢對袁偉豪失去信任 __,袁偉豪,岑杏賢,

岑杏賢話畀過好多次機會袁偉豪!港姐出身的麥明詩「處女下海」接拍的電影舉行首映,無綫高層樂易玲率一班同是港姐的師姐包括朱千雪、陳庭欣及岑杏賢等力撐師妹。岑杏賢甫現身再被追問前男友袁偉豪頒獎禮上公開多謝她,岑杏賢謂:「每個得獎者嘅感言我都覺得感動嘅,當然身為佢嘅一位朋友,我都戥佢開心。」訪問期間岑杏賢似不卻多談這段已逝去的感情,又謂聖誕只會跟家人度過。問到倘若袁偉豪致電約她?她坦言:「朋友打畀我唔會唔 ...


岑杏賢話畀過好多次機會袁偉豪!

港姐出身的麥明詩「處女下海」接拍的電影舉行首映,無綫高層樂易玲率一班同是港姐的師姐包括朱千雪、陳庭欣及岑杏賢等力撐師妹。岑杏賢甫現身再被追問前男友袁偉豪頒獎禮上公開多謝她,岑杏賢謂:「每個得獎者嘅感言我都覺得感動嘅,當然身為佢嘅一位朋友,我都戥佢開心。」

訪問期間岑杏賢似不卻多談這段已逝去的感情,又謂聖誕只會跟家人度過。問到倘若袁偉豪致電約她?她坦言:「朋友打畀我唔會唔聽嘅,但佢咁忙!其實依家我哋咁相處幾舒服,有傾有講有聯絡。(真係唔再畀機會對方?)呢個問題問得好好,因為我都有問過自己,究竟畀幾多次機會先至叫夠,機會我畀咗好多次,當一段關係失去咗信任,以朋友嘅方式相處會好啲。我明白大家關心我哋,亦好想我哋復合,但兩個人嘅事只有我哋兩個最清楚。」她又指自己與袁偉豪分手至今一個月,需要時間去適應:「希望大家真係畀啲空間我哋啦。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!