掃呢頁CODE去手機

2016年12月21日 星期三

拍新片撞正分手 鄧麗欣自爆諗過辭演 __,鄧麗欣,

鄧麗欣話唔想畀人話炒作,所以有諗過辭演。藝人鄧麗欣(Stephy)主演新片舉行首映禮,吸引不少圈中人包括莊思敏、林頴彤及顏子菲等捧場,場面熱鬧。Stephy以tubedress公主裙現身,問到可有邀請前男友方力申捧場,她答:「我哋真係有講笑話叫佢嚟,不過仲有其他演員,為免尷尬都係唔好嘞,希望遲啲佢入場支持吓。」聖誕唔約小方Stephy不諱言近日在同事的婚宴上碰過小方:「我哋唔係一齊坐,啲朋友夾喺我 ...


鄧麗欣話唔想畀人話炒作,所以有諗過辭演。

藝人鄧麗欣(Stephy)主演新片舉行首映禮,吸引不少圈中人包括莊思敏、林頴彤及顏子菲等捧場,場面熱鬧。Stephy以tube dress公主裙現身,問到可有邀請前男友方力申捧場,她答:「我哋真係有講笑話叫佢嚟,不過仲有其他演員,為免尷尬都係唔好嘞,希望遲啲佢入場支持吓。」

聖誕唔約小方

Stephy不諱言近日在同事的婚宴上碰過小方:「我哋唔係一齊坐,啲朋友夾喺我哋中間表現好似有啲唔知點好,搞到氣氛尷尬。(呼籲大家由得你哋?)都係㗎。」講起小方,Stephy已明顯態度軟化,不過卻依然抗拒聖誕與對方約會:「話晒特別日子,太敏感,平日會好少少。(小方之前都話聖誕唔約你。)佢答中咗嘞。」

談到拍攝電影時正值二人宣布分手後,Stephy坦言曾考慮辭演:「唔想畀人話炒作,所以曾經卻步,但聽完故仔後知道唔係淨係講愛情,所以就拍啦。戲名我都有諗過要改,但導演問我點改,我又冇idea。」

畀金燕玲摑到頭暈

戲中Stephy被扮飾其母的金燕玲狂摑,她笑說:「劇情交代我哋有誤會,拍咗6、7個take,其中一take我見暈添,覺得佢(金燕玲)係武林高手。(心傷加埋身傷?)所以當時拍喊戲係真心喊出嚟嘅。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!