掃呢頁CODE去手機

2016年12月21日 星期三

37歲索腿天后陳敏之生7磅幾男B 伍詠薇報喜:母子平安 __,伍詠薇,陳敏之,

37歲索腿天后陳敏之早前宣佈有咗,為老公雷偉信(William)陀B仔,仲係一索得男,今年12月擇日剖腹出世,笑言BB係佢同老公最好嘅聖誕「禮物」。敏之剛生完休息中,請「大姨媽」伍詠薇代報平安,伍姑娘今日WeChat回覆《蘋果》話:「敏之生咗個仔,母子平安,好得意、好得意,佢叫我代報平安,大姨媽好開心、好開心,一切盡在不言中,家有喜事!」問到BB幾多磅,伍姑娘保持神秘:「係重量級BB。」咁送乜畀B ...




其他影片:>>






37歲索腿天后陳敏之早前宣佈有咗,為老公雷偉信(William)陀B仔,仲係一索得男,今年12月擇日剖腹出世,笑言BB係佢同老公最好嘅聖誕「禮物」。敏之剛生完休息中,請「大姨媽」伍詠薇代報平安,伍姑娘今日WeChat回覆《蘋果》話:「敏之生咗個仔,母子平安,好得意、好得意,佢叫我代報平安,大姨媽好開心、好開心,一切盡在不言中,家有喜事!」問到BB幾多磅,伍姑娘保持神秘:「係重量級BB。」咁送乜畀BB?伍姑娘就話:「我呢幾日綵排舞台劇,過兩日同老公(練海棠)同哥哥去醫院探敏之,到時先送禮物 。」 陳敏之接受傳媒訪問:「母子平安,謝謝你們!他重7磅幾,好健康!我等佢下午推給我時才影到。」

「大姨媽」伍詠薇(右)代報平安 二人一向老友鬼鬼…(微博圖片)
敏之早前去咗探黃伊汶囝囝。(微博圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!