掃呢頁CODE去手機

2016年12月7日 星期三

麥秋成話唔想嘥時間 疑與蔡思貝甩拖 __,麥秋成,蔡思貝,

嘩!搞邊科?!港姐蔡思貝雖然未公開承認過同緋聞男友麥秋成嘅戀情,但多次被拍到拍拖外出,係圈中公認嘅一對。但今晚麥秋成突然喺社交網站上載一張英文寫住:「Neverletsomebodywasteyourtime,twice(不要讓別人再次浪費你的時間)」嘅相片,仲留言話:「原諒•只因為愛,離開•為了要尊重自己」似係情海翻波!而蔡思貝亦喺較早前post張掩嘴笑嘅相片,寫住:「Everyonceinaw ...


嘩!搞邊科?!

港姐蔡思貝雖然未公開承認過同緋聞男友麥秋成嘅戀情,但多次被拍到拍拖外出,係圈中公認嘅一對。但今晚麥秋成突然喺社交網站上載一張英文寫住:「Never let somebody waste your time,twice(不要讓別人再次浪費你的時間)」嘅相片,仲留言話:「原諒 • 只因為愛,離開 • 為了要尊重自己」似係情海翻波!

而蔡思貝亦喺較早前post張掩嘴笑嘅相片,寫住:「Every once in a while we ought to ask ourselves the most simple question yet the most complicated one : What is the purpose in life? (每隔一段時間,我們應該問自己最簡單的問題,亦是最複雜的問題:生活的意義是甚麼?)」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!