網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月20日 星期二

【苟姑娘有機啦!】紅娘上身 人妻香香Hard Sell單身哥哥 __,苟姑娘,岑麗香,香香,苟芸慧,

香香公主岑麗香日前正式成為強嫂。(新聞連結:http://bit.ly/2hNzCI9)連埋就嚟結婚嘅王君馨,處女黨成員中,就只得苟姑娘苟芸慧嫁杏無期。未有着落嘅苟姑娘,其實早前俾《蘋果》獨家影到同錫礦大王後人陸漢洋(前名陸恭和)去西九聽歌,期間二人更黐頭芒聽歌錫面。(新聞連結:http://bit.ly/2h4l1Jw)不過二人就例牌話對方只係朋友,堅稱冇撻着!而做咗人妻嘅岑麗香,喺婚宴上,同老 ...


香香公主岑麗香日前正式成為強嫂。(新聞連結:http://bit.ly/2hNzCI9 )連埋就嚟結婚嘅王君馨,處女黨成員中,就只得苟姑娘苟芸慧嫁杏無期。未有着落嘅苟姑娘,其實早前俾《蘋果》獨家影到同錫礦大王後人陸漢洋(前名陸恭和)去西九聽歌,期間二人更黐頭芒聽歌錫面。(新聞連結:http://bit.ly/2h4l1Jw )不過二人就例牌話對方只係朋友,堅稱冇撻着!而做咗人妻嘅岑麗香,喺婚宴上,同老公強強互餵蛋糕之餘,強強仲當眾自彈自唱情歌冧老婆,搞到香香感動爆喊!自己得到幸福,香香當然都想好姊妹有個好歸宿,香香今日就喺Ig貼咗佢同親哥哥嘅合照,香香除咗讚佢係好哥哥,仲註明佢係「單身」o架!Hard Sell哥哥嘅香香,唔知有冇打算介紹俾好姊妹苟姑娘呢?

香香同哥哥感情要好!(岑麗香Ig圖片) 嫁人上岸嘅香香,嗱嗱聲為哥哥搵女友!(岑麗香Ig圖片) 處女黨中,得番苟姑娘仲係單身!日前佢同李亞男、鍾嘉欣一齊去溫哥華賀香香結婚。(資料圖片)
苟姑娘之前俾《蘋果》影到同陸漢洋去西九睇騷!(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!