掃呢頁CODE去手機

2017年1月8日 星期日

出道16年!張彥博灰爆:出街冇人識我 __,張彥博,

張彥博唔經唔覺出道咗16年啦。出道16年的藝員張彥博(阿博)在無綫bigbigchannel大台網「有請叻叻豬」活動,擔任評判選出KOL。提到示範Set頭的191號鄧家禮在台上叫不出他的名字,問他會否覺得好灰,他笑謂:「出到街都好多人唔識我、叫唔出我個名,佢認得我已經好好!」而單親家庭長大的他,指拖住三個混血囡囡的195號黎彥琳令他印象最深。儲七位數買樓提到阿博曾經爆窮,問最近密密接Job的他,情 ...




其他影片:>>






張彥博唔經唔覺出道咗16年啦。

出道16年的藝員張彥博(阿博)在無綫big big channel大台網「有請叻叻豬」活動,擔任評判選出KOL。提到示範Set頭的191號鄧家禮在台上叫不出他的名字,問他會否覺得好灰,他笑謂:「出到街都好多人唔識我、叫唔出我個名,佢認得我已經好好!」而單親家庭長大的他,指拖住三個混血囡囡的195號黎彥琳令他印象最深。

儲七位數買樓

提到阿博曾經爆窮,問最近密密接Job的他,情況是否有改善?他說:「未去到話生活改善好多,始終窮咗好耐!」更謂最近開始學理財,打算買樓上車,希望快點儲到七位數字:「好陌生,從來都冇乜財產!(搵個女人幫你搞?)我都希望!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!