掃呢頁CODE去手機

2017年1月8日 星期日

C AllStar宣布分手! __,C AllStar,

C AllStar宣布分手!
(左起)釗峰、Jase、On仔、King【東方日報專訊】奪得「最佳組合獎」金獎的CAllStar發表得獎感言時,驚爆四子將分開發展:「今年係我哋嘅七年之癢,完成十月嘅演唱會之後,我哋會抖一抖,暫時分開一吓。」成員釗峰接受電話訪問澄清不是解散或拆夥,他們只是肉體分開,但靈魂及精神同在:「大家希望各自做想做嘅事,有啲可能會話結婚,有啲離開單身,各自各精彩吓、休息吓。(邊個結婚?)我都係吹水啫,純粹咁講 ...


(左起)釗峰、Jase、On仔、King

【東方日報專訊】奪得「最佳組合獎」金獎的C AllStar發表得獎感言時,驚爆四子將分開發展:「今年係我哋嘅七年之癢,完成十月嘅演唱會之後,我哋會抖一抖,暫時分開一吓。」成員釗峰接受電話訪問澄清不是解散或拆夥,他們只是肉體分開,但靈魂及精神同在:「大家希望各自做想做嘅事,有啲可能會話結婚,有啲離開單身,各自各精彩吓、休息吓。(邊個結婚?)我都係吹水啫,純粹咁講,畀個空間我哋做吓自己嘢。」問到何時有這個決定?他說:「都諗咗一段時間,覺得紅館演出之後係最適合休息。」

另外,他們在fb再談「拆夥」,留言:「暫時真係唔知會幾耐,唔係一年半載嗰啲。」如此特別註明,令人覺得會是好長的時間分開,令到歌迷大感惋惜。


鍾意就快D Share啦!