掃呢頁CODE去手機

2017年1月18日 星期三

娛刺撈飯:舒淇等19年頭都白 黎明模範前度終認愛 __,黎明,舒淇,

等咗19年,咩頭都白啦!唔係靚仔就大晒!雖說小鮮肉當道,但怎能一個帥字了得,始終唔接地氣,最緊要夠真夠貼地,真係林雪呃like嘅威力分分鐘勁過林峯!出道超過三十年嘅天王黎明,個腦快過部電單車,好似至尊寶變身孫悟空咁,顯現佢無敵智慧金句王嘅真身,而且真得嚟夠4D,武功高強到根本唔使用劍,落葉飛花已經可以傷人於無形,成為堅抽的黎明!黎天王金句大家成日話難明,佢早前接受內地節目《金星秀》訪問,我Nuts ...


等咗19年,咩頭都白唔係靚仔就大晒!雖說小鮮肉當道,但怎能一個帥字了得,始終唔接地氣,最緊要夠真夠貼地,真係林雪呃like嘅威力分分鐘勁過林峯!出道超過三十年嘅天王黎明,個腦快過部電單車,好似至尊寶變身孫悟空咁,顯現佢無敵智慧金句王嘅真身,而且真得嚟夠4D,武功高強到根本唔使用劍,落葉飛花已經可以傷人於無形,成為堅抽的黎明!黎天王金句大家成日話難明,佢早前接受內地節目《金星秀》訪問,我Nuts ...


等咗19年,咩頭都白

唔係靚仔就大晒!雖說小鮮肉當道,但怎能一個帥字了得,始終唔接地氣,最緊要夠真夠貼地,真係林雪呃like嘅威力分分鐘勁過林峯!出道超過三十年嘅天王黎明,個腦快過部電單車,好似至尊寶變身孫悟空咁,顯現佢無敵智慧金句王嘅真身,而且真得嚟夠4D,武功高強到根本唔使用劍,落葉飛花已經可以傷人於無形,成為堅抽的黎明!黎天王金句大家成日話難明,佢早前接受內地節目《金星秀》訪問,我Nuts哥相信大家應該聽得明佢背後嘅意思:「我黎明係深愛過舒淇!」

唔痛又點算愛過?

由當年唔提唔答,到依家激罕回應同舒淇分手原因,佢話人哋婚都結埋,唔可以再討論咁多。行近又怕驚動你,黎明唔多講,我Nuts哥睇得出,直至今日,佢對舒淇依然尊重珍惜,你快樂所以我快樂,舊愛搵到幸福,自己都戥佢開心。見到黎天王咁答,平時牙尖嘴利嘅主持金星都招架唔住,冇再追問落去!你估金星嘢小㗎?金星係中國著名舞蹈家,亦都係變性人,由男兒身變為女兒身,仲嫁埋個德國人領養三個細路,唔係唔勁嘛?真係乜嘢都見過嘅金星,連最辛苦嘅變性手術、最難受嘅目光,都一一捱過,又點會怕你黎明?

雖然黎明把口話唔提唔講,但佢將「最欣賞的人」嘅光環畀咗舒淇,呢個「賜封」,盡在不言中。唔明?廿五年前,黎明首大熱經典金曲《對不起我愛你》已經唱咗:「一生裏頭,誰是我的心中最美?往日的你。」能夠公開表示最欣賞嘅係舊愛,為呢段情畫上最有風度嘅句號,真係冇乜人可以做到!黎天王簡直係「模範前度」,起碼唔似有人分完手講舊愛,竟然拋出舊鞋論話分手就好似隻鞋「銀」腳唔啱着咁出位!正如黎明話齋:「如果冇痛就唔會一齊!」背後解讀言簡意賅:「我深愛過舒淇。」唔痛又點算真正愛過?

有口痕友話黎明為咗返內地吸金,所以賣大包益街坊「消費」舒淇。以黎天王嘅巨星地位,仲需要講舊史咩?半百黎明知天命,男人五十,玩過試過食過溝過婚又結過,有乜女人未見過?只係回首過去經歷多多,先至練到今日嘅從容淡定。而佢都知做天王嘅女人唔易,想當年舒淇由台灣過嚟香港為養家而毅然一脫,但憑佢實力好快一步又一步咁上位,最慘嘅係,唔少粉絲覺得黎天王至高無上,應該搵個脫俗有仙氣嘅女神先至匹配。七年情,對於一個偶像嚟講,可以維繫咁多年仲唔係真愛?可惜一切都係timing問題,今時今日舒淇係公認嘅女神,如果舒淇依家同黎明一齊,個故事又會唔會改寫?

大覺瞓最緊要

黎明表態,舒淇一直封口唔回應,佢喺社交網站分別放咗張叫大家「早抖」、同埋自爆有白頭髮嘅相。等咗19年,等到頭髮也白,舒淇終於獲黎明承認地位,聽落好唏噓,但依家對佢嚟講,已經唔係痛處,一句「早抖」,大覺瞓最緊要。我Nuts哥聽聞舒淇曾經向白龍王問姻緣,白龍王話:「佢一早已經出現喺你身邊。」千算萬算,點會諗到所講嘅,唔係同自己拍拖七年嘅黎明,而係做咗咁多年朋友,之後升呢做埋老公嘅馮德倫!兜兜轉轉,那人卻在燈火闌珊處,王菲同謝霆鋒都翻撻話𡃁妹或大媽一律免問嘅黎明,會唔會最後同番舊愛兼依家獨身嘅周海媚一齊呢?呢個可能係一百萬題目。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!