掃呢頁CODE去手機

2017年1月18日 星期三

嘆港產片唔夠認真 子丹片場發火嗌收聲 __,子丹,甄子丹,

子丹發火都係為件事好啫!「宇宙最強」甄子丹近日忙於為主演西片四出宣傳,他讚荷里活制作事前準備功夫細微認真,卻對港產片工作模式有微言。談到剛完成王晶新片拍攝工作,子丹為求讓拍檔們容易投入集中,禁不住於片場發火鬧人﹗畀人拎嚟做教材子丹忙於宣傳新片《3X反恐暴族:重火力回歸》,日前抽空接受東網獨家訪問。對於自己再次在荷里活大片內「孭重飛」,他開心表示:「呢次同台前幕後相處好好,有好多動作指導都係我粉絲, ...




其他影片:>>






子丹發火都係為件事好啫!

「宇宙最強」甄子丹近日忙於為主演西片四出宣傳,他讚荷里活制作事前準備功夫細微認真,卻對港產片工作模式有微言。談到剛完成王晶新片拍攝工作,子丹為求讓拍檔們容易投入集中,禁不住於片場發火鬧人﹗

畀人拎嚟做教材

子丹忙於宣傳新片《3X反恐暴族:重火力回歸》,日前抽空接受東網獨家訪問。對於自己再次在荷里活大片內「孭重飛」,他開心表示:「呢次同台前幕後相處好好,有好多動作指導都係我粉絲,試造型嚟打招呼已經好尊重我。佢哋話畀我聽當地有個新嘅動作特技公會,用咗我套《導火線》做教材,分析鏡頭擺位及動作設計。佢哋度動作會事先問吓我意見,所以有幾場戲嘅動作係我嘅構思,好有我個人風格。」

讚荷里活制作認真

子丹又大讚荷里活制作在準備動作場面拍攝十分仔細,即使拍攝危險場面亦不用擔心安全問題,他坦言港產片制度上倘有改善空間:「近年我覺得(拍戲)某啲位我哋係懶散咗嘅,絶對唔係有冇錢嘅問題,係工作態度係咪認真囉,好似我近排拍王晶新片,拍緊都仲聽到工作人員講嘢,反觀荷里活電影就好尊重演員演戲嘅情緒,一講roll機就真係全世界靜晒。當時唔係拍緊我嘅戲,不過我都忍唔住發火,叫全世界收聲,畀個演員集中投入。以前又試過拍戲開咗好長時間工,有工作人員問可唔可以先收工,咁係可以嘅,但睇你想要乜嘢質素囉。」

Keep住水準

子丹形容自己喜歡不斷自我挑戰,「產品」才能保持水準:「不過如果你問我,即使再睇番《殺破狼》、《導火線》等,我覺得仲可以再有進步空間。其實我嘅每一部電影,都有自己嘅影子在內,但我唔係操控電影,我深信電影係團隊合作成果,未來都想吸納更多嘅精英,我梗係唔介意同任何人合作啦。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!