掃呢頁CODE去手機

2017年1月24日 星期二

【傾緊七套西片】甄子丹隔30年重遊花市 __,子丹,甄子丹,

真係勁受歡迎!仍未「收爐」的甄子丹風塵僕僕,剛由外地宣傳返港的他昨午現身前日發生大停電的維園行年宵,感染新年氣氛之餘順道為花市小商販們打氣,子丹的出現引來大批市民圍觀爭影合照,令年宵變得更加熱鬧,即使售買年花的老闆亦跑出來與他閒話家常,可見這位「宇宙最強」十分貼地。老闆請飲大椰青期間子丹幫襯學生們負責的攤檔買得意毛毛雞公仔「振興經濟」,且跑上高台拍照做生招牌,又有售買飲品的老闆捧上特大椰青送給子丹 ...


真係勁受歡迎!

仍未「收爐」的甄子丹風塵僕僕,剛由外地宣傳返港的他昨午現身前日發生大停電的維園行年宵,感染新年氣氛之餘順道為花市小商販們打氣,子丹的出現引來大批市民圍觀爭影合照,令年宵變得更加熱鬧,即使售買年花的老闆亦跑出來與他閒話家常,可見這位「宇宙最強」十分貼地。

老闆請飲大椰青

期間子丹幫襯學生們負責的攤檔買得意毛毛雞公仔「振興經濟」,且跑上高台拍照做生招牌,又有售買飲品的老闆捧上特大椰青送給子丹,且搞笑謂:「最緊要同我影合照啫。」子丹則「回禮」自掏腰包, 買了約10個小椰青給助手等解渴。

自言已有超過30年沒有行花市子丹感慨表示:「今日好感受到香港人嘅溫情,大時大節梗會一家人走出嚟行街、辦吓年貨咁。我就經常飛嚟飛去,即使喺香港都想多啲休息,好少去街嘅,係唔夠時間陪家人, 所以呢個農曆新年我哋計劃一家出埠旅行充電。雞年於我嚟講都算別具意義,因為我太太屬雞嘛。(雞年有乜寄望?)除咗自身嘅願望,我真心想香港氣氛好轉,所有嘅嘢都漸入佳境。」

揀劇本再拍西片

談到雞年的事業展望,早前他主演的兩套荷里活電影票房和口碑均很好,有指子丹已成為「國際級搶手貨」,他聞言後坦承:「係有6、7部西片劇本傾緊,我會因題材及角色作出篩選,4月我會先留港拍一部戲。我唔係咁enjoy出埠拍戲就真,因為每次返嚟都發現屋企嘅小朋友又大咗好多,錯過咗佢哋嘅成長,況且我喺香港拍戲拍咗三十幾年,真係好有情意結,一定會繼續為本港影壇出力,同埋幫助一啲有潛力嘅動作片演員及幕後。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!