掃呢頁CODE去手機

2017年1月24日 星期二

女神男神:拳擊校花索到裂 巴打:畀你打死都制! __,女神,

(互聯網圖片)喺呢個年代,只要你五官正常,而且又肯露吓心口,就可以叫做女神,喺Instagram、Facebook狂吸Fans狂收兵,就算實際上冇乜特別益處,但係日日畀人喺網上供奉,都咪話唔過癮。不過真正女神,除咗有靚樣有身材等基本嘢外,最緊要都係有氣質,唔係就只係庸姿俗粉神,而唔係女神囉。喺台北陽明山上,巴打們都會見到個白淨靚女戴住副黑超跑步,除咗堅索之外,仲聞到一浸氣質嘅味道,比起你嘅初戀,更 ...




其他影片:>>






(互聯網圖片)

喺呢個年代,只要你五官正常,而且又肯露吓心口,就可以叫做女神,喺Instagram、Facebook狂吸Fans狂收兵,就算實際上冇乜特別益處,但係日日畀人喺網上供奉,都咪話唔過癮。不過真正女神,除咗有靚樣有身材等基本嘢外,最緊要都係有氣質,唔係就只係庸姿俗粉神,而唔係女神囉。

喺台北陽明山上,巴打們都會見到個白淨靚女戴住副黑超跑步,除咗堅索之外,仲聞到一浸氣質嘅味道,比起你嘅初戀,更加詩情畫意。經網民大起底,先知呢位正妹係文化大學校花張凱玲(Carrie),校花之名堅名不虛傳,靚過唔少大明星,仲上過電視節目。

Carrie依家讀緊文化大學大傳系二年級,1米7高度身材比例完美,被校內同學吹捧為極品靚女,校外更加勁多人識,被封「文化許瑋甯」、「文化鍾麗緹」;但計我話,佢五官勁靚好似混血兒,個氣質仲好似《喜劇之王》個張柏芝添。但靚女嘅煩惱就係經常遇到色狼,搭車嗰陣就曾被抽水,入讀文化後就的起心肝學拳擊防身,搞到校內拳擊部好鬼熱鬧,梗係啦,大家都好想做Carrie個沙包囉。

本名:張凱玲(Carrie)

學歷 : 文化大學大眾傳播系

生日:1996/03/26

血型:A

身高/體重:1米7/50Kg

三圍:34D/ 25/ 34

才藝: 唱歌、攝影、拳擊

興趣:跑步、健身

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!