掃呢頁CODE去手機

2017年1月24日 星期二

46歲梁佩瑚怒火街頭 面青老公冧招氹番 __,梁佩瑚,

梁佩瑚同老公行街街,點知佢突然發火,嚇到老公面都青埋。現年46歲的1989年港姐季軍梁佩瑚,去年4月與拍拖不足半年的圈外蒙古商人郭雲飛閃婚,仍處於新婚期的兩人日前下午約5時現身九龍一個商場,並在餐廳門外徘徊視察店內環境。起初見兩人有講有笑,其後睇餐牌時卻突然發生拗撬,嬲爆的梁佩瑚翹晒手開「機關槍」,郭雲飛則全程頭耷耷,一臉無奈。未知是否因為老公粒聲唔出,梁佩瑚怒氣指數直線飆升,立即轉身離開,郭雲飛 ...


梁佩瑚同老公行街街,點知佢突然發火,嚇到老公面都青埋。

現年46歲的1989年港姐季軍梁佩瑚,去年4月與拍拖不足半年的圈外蒙古商人郭雲飛閃婚,仍處於新婚期的兩人日前下午約5時現身九龍一個商場,並在餐廳門外徘徊視察店內環境。

起初見兩人有講有笑,其後睇餐牌時卻突然發生拗撬,嬲爆的梁佩瑚翹晒手開「機關槍」,郭雲飛則全程頭耷耷,一臉無奈。未知是否因為老公粒聲唔出,梁佩瑚怒氣指數直線飆升,立即轉身離開,郭雲飛面對老婆面色驟變嚇到面青青,機警的他立刻拉老婆入懷,試圖以溫柔化解老婆的怒氣,梁佩瑚被此舉氹番,不禁偷笑起來。耍花槍後梁佩瑚已急速降溫,兩人High tea撐枱腳時其態度更180度轉變,溫馨地餵老公食嘢,戲劇性拍得住電視劇!

行名店冧滋滋

用餐過後,兩人手拖手步出餐廳並轉戰名店,郭雲飛使出女人最愛的招式──Shopping,繼續諗計冧老婆。梁佩瑚主攻小型手袋,拎上手睇完一輪後,再貪靚地在鏡前左照右照試款式,郭雲飛亦相當識做,在旁幫手挑選靚袋,氹得老婆冧滋滋,梁佩瑚其後又貼心地替老公挑選銀包。雖然未有斬獲,但無損兩人的心情,他們行到商場中庭位置時更拿出手機面貼面自拍,大晒恩愛!

轉個頭好戲又上演,梁佩瑚與老公又拖又攬以連體嬰方式轉戰另一名店區,期間忍不住咀嘴,更煙韌得在同一段路上連咀兩次, 簡直旁若無人,甜到漏!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!