網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月25日 星期三

【認離咗婚】50歲黃寶欣做蛋撻王后 __,黃寶欣,

黃寶欣擲6位數開設酥皮蛋撻店。前歌手黃寶欣於1997年退出娛圈,曾轉行做做保險、開按摩店及茶餐廳。現年逾50歲的她,最近在九龍城開設酥皮蛋撻店,她接受東網訪問時表示:「我自己投資咗6位數字,係我全副身家,仲有其他合夥人,今日試業第二日,都想街坊畀少少意見啦!」寶欣又話會日日落舖頭助陣,年初五就正式營業,雖然食品不是她親手做,但她都要學識製作過程。問到離婚一事,黃寶欣直言:「都有一段時間啦,不過我唔 ...


黃寶欣擲6位數開設酥皮蛋撻店。前歌手黃寶欣於1997年退出娛圈,曾轉行做做保險、開按摩店及茶餐廳。現年逾50歲的她,最近在九龍城開設酥皮蛋撻店,她接受東網訪問時表示:「我自己投資咗6位數字,係我全副身家,仲有其他合夥人,今日試業第二日,都想街坊畀少少意見」寶欣又話會日日落舖頭助陣,年初五就正式營業,雖然食品不是她親手做,但她都要學識製作過程。問到離婚一事,黃寶欣直言:「都有一段時間啦,不過我唔 ...


黃寶欣擲6位數開設酥皮蛋撻店。

前歌手黃寶欣於1997年退出娛圈,曾轉行做做保險、開按摩店及茶餐廳。現年逾50歲的她,最近在九龍城開設酥皮蛋撻店,她接受東網訪問時表示:「我自己投資咗6位數字,係我全副身家,仲有其他合夥人,今日試業第二日,都想街坊畀少少意見」寶欣又話會日日落舖頭助陣,年初五就正式營業,雖然食品不是她親手做,但她都要學識製作過程。

問到離婚一事,黃寶欣直言:「都有一段時間啦,不過我唔想講咁多,我做生業同離婚無關,因為開店係我心願,我處心積慮咗好耐。」問可會再唱歌?她說不會了,笑言:「自己知自己事,我只有一首歌《酒杯敲鋼琴》係人哋識,如果鄭敬基再開演唱會,我再上台唱歌啦。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!