掃呢頁CODE去手機

2017年1月25日 星期三

【究竟似邊個】「小海綿」照片曝光?曉明:兒子比我長得好看 __,曉明,黃曉明,

黃曉明同Angelababy嘅愛情結晶「小海綿」喺上個禮拜二,即係17號順利出世,身為廿四孝老公兼爹哋嘅黃曉明,專登推job陪老婆生b兼接愛子出院,新手媽咪嘅Angelababy狀態好好,仲蹺住老公「海綿大哥」黃曉明步出醫院,幸福指數爆晒燈!(新聞連結:http://bit.ly/2jcLgeZ)0依家Baby專心咁坐月兼湊B,不過話晒佢哋兩公婆都靚仔靚女,大家都好好期待見到「小海綿」嘅真身,今日 ...




其他影片:>>






黃曉明同Angelababy嘅愛情結晶「小海綿」喺上個禮拜二,即係17號順利出世,身為廿四孝老公兼爹哋嘅黃曉明,專登推job陪老婆生b兼接愛子出院,新手媽咪嘅Angelababy狀態好好,仲蹺住老公「海綿大哥」黃曉明步出醫院,幸福指數爆晒燈!(新聞連結:http://bit.ly/2jcLgeZ)0依家Baby專心咁坐月兼湊B,不過話晒佢哋兩公婆都靚仔靚女,大家都好好期待見到「小海綿」嘅真身,今日有大陸媒體報道,聲稱「小海綿」曝光,成個小天使咁嘅樣,但係有網民見到張相,覺得唔係好似爹哋媽咪嘅樣,不過亦有人話覺得好似爹哋,留言大讚好可愛!曉明已回歸劇組返橫店繼續拍《琅琊榜2》,《蘋果》今日向佢求證,佢透過wechat回覆話:「假的、假的,不是真的,沒有一張相片是真的,孩子出生時頭髮就比這照片孩子濃密很多,我的兒子比我長得還要好看!」

(互聯網圖片) 最近流傳緊嘅BB相,被指係曉明個B仔「小海綿」,不過呢張就係假…(互聯網圖片) 而曉明亦親證呢張都唔係真嘅。(互聯網圖片)
Angelababy出院個日,包到實睇唔到B仔樣,佢今日回覆話網上流傳嘅相唔係真。(資料圖片) 其實曉明至今只係擺個張對拳相上網。(微博圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!