掃呢頁CODE去手機

2017年1月25日 星期三

【獨家有片●手牽手】粗身大細 馮德倫護住舒淇漫行淺水灣 __,馮德倫,舒淇,



其他影片:>>






馮德倫同舒淇拖手行街,兩公婆仲一齊戴埋CAP出巡,襯到絕。不過,馮德倫捉到舒淇幾實,好似驚舒淇走咗去。始終舒淇粗身大細,加上依家搬去淺水灣呢個地方,都比較多人夜晚出嚟跑步,為免有咩差池,兩公婆行嘅時候,都不時兩頭望。依家馮德倫周不時都要飛去第二度拍戲,只要馮德倫有時間,都會陪舒淇去散步,行得多,對孕婦都好啲,遲下可能就要加埋架BB車啦。 ...


馮德倫同舒淇拖手行街,兩公婆仲一齊戴埋CAP出巡,襯到絕。 不過,馮德倫捉到舒淇幾實,好似驚舒淇走咗去。始終舒淇粗身大細,加上依家搬去淺水灣呢個地方,都比較多人夜晚出嚟跑步,為免有咩差池,兩公婆行嘅時候,都不時兩頭望。

依家馮德倫周不時都要飛去第二度拍戲, 只要馮德倫有時間,都會陪舒淇去散步,行得多,對孕婦都好啲,遲下可能就要加埋架BB車啦。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!