掃呢頁CODE去手機

2017年1月25日 星期三

霆鋒八卦老竇再為人父 謝賢:黐X線! __,霆鋒,謝賢,謝霆鋒,

霆鋒話佢都有八卦老竇謝賢(紅圈)係咪再做人父,點知謝賢就送咗兩句粗口畀佢囉!影星謝霆鋒於銅鑼灣出席新片《決戰食神》慈善首映禮,霆鋒在台上大讚韓星鄭容和是專業演員,因拍攝此片時,第一次見到鄭容和入廚房時見識到他的刀功,指其刀功並非一個不常下廚的演員所擁有,大讚對方在拍攝前做足準備。食物同氣氛融合霆鋒認為食能引起大家的共鳴,而平時看關於飲食的電影都被武俠化,而今次拍戲最困難的地方就是將食物與氣氛融為一 ...


霆鋒話佢都有八卦老竇謝賢(紅圈)係咪再做人父,點知謝賢就送咗兩句粗口畀佢囉!

影星謝霆鋒於銅鑼灣出席新片《決戰食神》慈善首映禮,霆鋒在台上大讚韓星鄭容和是專業演員,因拍攝此片時,第一次見到鄭容和入廚房時見識到他的刀功,指其刀功並非一個不常下廚的演員所擁有,大讚對方在拍攝前做足準備。

食物同氣氛融合

霆鋒認為食能引起大家的共鳴,而平時看關於飲食的電影都被武俠化,而今次拍戲最困難的地方就是將食物與氣氛融為一體,他亦謂:「現場啲光好熱,熱到係可以烤熟條魚,每拍完一個鏡頭就要換魚!」

霆鋒在台上亦為鄭容和介紹香港地道美食,包括咖哩魚蛋及魷魚,鄭容和更以國語謂:「非常好吃!」二人亦十分搞鬼,在海報前擺同一Pose影合照,同樣Chok到爆令現場粉絲不斷呼叫!

唔會開餐廳

霆鋒受訪時被問會否考慮開餐廳?他直言不會,他覺得以他的性格會24小時盯實餐廳,而他的老闆亦不會讓他不拍戲不唱歌去經營餐廳。他亦表示自己喜歡自由目前不時擔任客席廚師,美食顧問可以令他有更大的創作空間,更想從飲食去結合影視,他說:「好似而做曲奇 ,《12道鋒味》做咗三季,加埋呢部電影,鋒味品牌都好成熟,想用唔同風格做落去!」

談到霆鋒爸爸謝賢早前被指將為人父,而霆鋒亦會再度做哥哥,他笑一笑說:「有聽過,好笑囉!(有問佢?)我叫咗我個妹問,佢(指謝賢)咪送左兩句粗口畀我囉!(邊句?)黐X線!(咁風趣?)你係話我風趣定傳嗰個人風趣先?(你聽到嗰陣咩反應?)咪佢同我講嗰句樣囉!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!