掃呢頁CODE去手機

2017年1月19日 星期四

去咗搵馬明?唐詩詠認好耐冇見洪永城 __,馬明,唐詩詠,洪永城,馬國明,

唐詩詠話佢同洪永城都一段時間冇見,唔通佢去咗搵馬明(藍圈)?藝人唐詩詠出席寰宇30周年晚會,提到她在網上發表暗示與男友洪永城冷戰的言論,令人聯想他們感情出問題,雖然洪永城已就冷戰一事作澄湛(https://goo.gl/NJK8Yc),並指他們會朝着結婚發展,可是詩詠就指不想回應太多。至於二人是否有問題存在?詩詠說:「有問題會同大家講。(幾耐冇見面?)都一段時間。(你哋同居?)你就同居!(訊息聯絡 ...


唐詩詠話佢同洪永城都一段時間冇見,唔通佢去咗搵馬明(藍圈)?

藝人唐詩詠出席寰宇30周年晚會,提到她在網上發表暗示與男友洪永城冷戰的言論,令人聯想他們感情出問題,雖然洪永城已就冷戰一事作澄湛( https://goo.gl/NJK8Yc ),並指他們會朝着結婚發展,可是詩詠就指不想回應太多。至於二人是否有問題存在?詩詠說:「有問題會同大家講。(幾耐冇見面?)都一段時間。(你哋同居?)你就同居!(訊息聯絡?)唔講(感情轉淡?)感情事唔想講太多,以後少講啲。」

有指詩詠想結婚,她直認是女孩子都想結婚,不過目前先專注事業先。去年詩詠亦跟馬國明緋聞不斷,她認為在2016年講太多感情事,令大家忽略了她的工作,又謂:「都只係Share有意思嘅句子畀大家,唔想回應咁多」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!