掃呢頁CODE去手機

2017年1月19日 星期四

扭老豆耳仔  Suki細細女罰打手板 [壹週刊 - 1402] __,Suki,徐淑敏,M1,

同你吟一吟扭老豆耳仔 Suki細細女罰打手板四年抱三嘅徐淑敏,14年同老公黃浩啤埋細細女Isabella後,冇心急追個慈姑椗,俾肚皮休假回氣。兩年冇新成員加入,全家人都聚焦喺孻女Isabella身上,尤其係老豆Kenny,更加如珠如寶;每次去街,一定自己落手照顧,抱住又錫又玩,又任囡囡扭耳仔篤鼻哥,廿四孝老豆,不過嫲嫲就睇唔過眼,罰打手板。屋企保鏢、工人姐姐幾乎一對一,就算Kenny同老婆唔得閒, ...


同你吟一吟

扭老豆耳仔  Suki細細女罰打手板

四年抱三嘅徐淑敏, 14年同老公黃浩啤埋細細女 Isabella後,冇心急追個慈姑椗,俾肚皮休假回氣。

兩年冇新成員加入,全家人都聚焦喺孻女 Isabella身上,尤其係老豆 Kenny,更加如珠如寶;每次去街,一定自己落手照顧,抱住又錫又玩,又任囡囡扭耳仔篤鼻哥,廿四孝老豆,不過嫲嫲就睇唔過眼,罰打手板。

屋企保鏢、工人姐姐幾乎一對一,就算 Kenny同老婆唔得閒,一樣冇問題。早個禮拜, Kenny媽咪同家姐就帶咗三個小朋友去圓方行街街,老豆唔在場,仲要坐 BB車嘅 Isabella全程由工人姐姐推住,大家姐 Vianna同五歲嘅 Renee就有保鏢哥哥 mark實陪玩。三個保鏢、兩個工人姐姐幫拖,嫲嫲同姑媽唔使煩,放心喺 Chanel逐款包包慢慢試。

俾小霸王 Isabella扭耳篤鼻拍面, Kenny騎騎笑任搞。

嫲嫲罰打手板,兩歲 Isabella冇有怕,避都唔避。

爹哋媽咪冇一齊, 6歲 Vianna就會負起做家姐責任,幫手睇住妹妹。

嫲嫲同姑媽埋頭埋腦揀手袋,兩姊妹有保鏢哥哥陪玩,唔會悶親。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!