掃呢頁CODE去手機

2017年1月19日 星期四

合作新片欠配音 王晶:暫時唔打搞佢! __,王晶,

合作新片欠配音王晶:暫時唔打搞佢!劉德華於泰國拍廣告發生意外,盆骨撕裂需急送返港治理,而剛跟劉德華拍攝電影的導演王晶,指知道對方受傷的消息,因明白很多人正照顧他,故不會特別致電打搞;至於他們合作的電影經已拍完,只欠配音,王晶說:「配音工作應該喺農曆新年之後,暫時啲工作安排未去到咁遠,依家最希望佢快啲好番!」至於劉德華好友陳嵐亦知道有關消息,但表示對方現在情況如何,不太知情。 ...


合作新片欠配音 王晶:暫時唔打搞佢!

劉德華於泰國拍廣告發生意外,盆骨撕裂需急送返港治理,而剛跟劉德華拍攝電影的導演王晶,指知道對方受傷的消息,因明白很多人正照顧他,故不會特別致電打搞;至於他們合作的電影經已拍完,只欠配音,王晶說:「配音工作應該喺農曆新年之後,暫時啲工作安排未去到咁遠,依家最希望佢快啲好番!」

至於劉德華好友陳嵐亦知道有關消息,但表示對方現在情況如何,不太知情。


鍾意就快D Share啦!