掃呢頁CODE去手機

2017年1月29日 星期日

陳庭欣煲靚湯話咁易 __,庭欣,陳庭欣,

陳庭欣煲靚湯話咁易
陳庭欣食撈起,愈撈愈旺!【東方日報專訊】2010年港姐冠軍陳庭欣(Toby)美貌與智慧並重,原來廚藝亦非常了得!她趁農曆新年大顯身手炮製賀年菜式,見她下廚時手勢純熟,不消一會已完成「撈起」,色香味俱全!Toby透露最拿手的是煲湯,並自誇:「乜湯都拿手,老火湯、罐頭湯都OK,視乎當日心情想飲乜湯就煲乜湯。」身為工作狂的Toby對愛情並不着急,透露堪輿學家麥玲玲批算她還未是時候結婚,而家人亦沒有催促她 ...


陳庭欣食撈起,愈撈愈旺!

【東方日報專訊】2010年港姐冠軍陳庭欣(Toby)美貌與智慧並重,原來廚藝亦非常了得!她趁農曆新年大顯身手炮製賀年菜式,見她下廚時手勢純熟,不消一會已完成「撈起」,色香味俱全!Toby透露最拿手的是煲湯,並自誇:「乜湯都拿手,老火湯、罐頭湯都OK,視乎當日心情想飲乜湯就煲乜湯。」

身為工作狂的Toby對愛情並不着急,透露堪輿學家麥玲玲批算她還未是時候結婚,而家人亦沒有催促她:「玲玲姐有幫我睇,話我仲未係時候。自己心態未想放太多時間喺唔關工作嘅事上,去旅行嘅時間都少。我鍾意做嘢,一做就停唔到,覺得一日得24個鐘,仲要再分時間做其他嘢會搞唔掂!」事業方面,她表示很喜歡司儀工作,雞年除了挑戰未試過的角色外,亦想主力負責司儀及主持工作。

場地:莆田

化妝:坤哥

髮型:Match Tong @ HAIR

鳴謝:Barry @ Oneness


鍾意就快D Share啦!