掃呢頁CODE去手機

2017年1月29日 星期日

講揸水整蠱薛凱琪 __,薛凱琪,

講揸水整蠱薛凱琪■薛凱琪篤鄭中基背脊,指做嘉賓都沒免費飛。薛凱琪(Fiona)前晚擔任鄭中基個唱嘉賓,二人合唱後,鄭中基表示要將舞台交給Fiona,叫她不要講爛gag,Fiona問他去哪裏,鄭中基即笑說:「揸水呀,你鬼妹唔明㗎啦,冇嘢喇!」鄭中基一離開,Fiona即篤背脊說:「上次(鄭中基)澳門演唱會都係自己畀錢睇,今次做嘉賓,但係都冇免費飛。」■LMF前晚一出場,氣氛熱烈。輪到另一嘉賓LMF出場 ...


講揸水整蠱薛凱琪



■薛凱琪篤鄭中基背脊,指做嘉賓都沒免費飛。

薛凱琪(Fiona)前晚擔任鄭中基個唱嘉賓,二人合唱後,鄭中基表示要將舞台交給Fiona,叫她不要講爛gag,Fiona問他去哪裏,鄭中基即笑說:「揸水呀,你鬼妹唔明㗎啦,冇嘢喇!」鄭中基一離開,Fiona即篤背脊說:「上次(鄭中基)澳門演唱會都係自己畀錢睇,今次做嘉賓,但係都冇免費飛。」



■LMF前晚一出場,氣氛熱烈。

輪到另一嘉賓LMF出場唱《基哥基哥》時,鄭中基就為他們彈結他。鄧建明和雷有輝也有助陣,鄭中基笑指跟二人組成新band「嚿飯咁」,隊名靈感來自節目《范後感》,笑言因兩個主持成嚿飯。


鍾意就快D Share啦!