掃呢頁CODE去手機

2017年1月6日 星期五

【中環人語】大劉有個溫莎情意結 唔捨得賣皇室堡 __,大劉,劉鑾雄,



其他影片:>>






華置(127)近幾年不斷出售旗下物業,不過就唔捨得賣銅鑼灣的皇室堡(WindsorHouse),去年更從上市公司收歸入私人口袋,大劉還沿用置地八十年代WindsorHouseLtd的公司名來持有。大劉對Windsor其實有個情意結,七十年代佢喺加拿大WindsorUniversity讀數學,聽佢一位同屆同學仔講,大劉讀書時「溝女」一如其做股壇狙擊手一樣,盡顯「快、準、狠」本色,大劉老豆當時唔係咁富 ...


華置(127)近幾年不斷出售旗下物業,不過就唔捨得賣銅鑼灣的 皇室堡(Windsor House),去年更從上市公司收歸入私人口袋,大劉還沿用置地 八十年代Windsor House Ltd的公司名來持有。

大劉對Windsor其實有個情意結,七 十年代佢喺加拿大Windsor University讀數學,聽佢一位同屆同學仔講,大劉讀書時 「溝女」一如其做股壇狙擊手一樣,盡顯「快、準、狠」本色, 大劉老豆當時唔係咁富貴,有時零用錢未匯到,等唔切江湖救急都要 問朋友仔度住一百幾十蚊加紙,話就話係借住嚟入油, 一缸油打爆都係廿蚊,剩低嘅就用嚟做溝女經費,揸住架二手車直剷 上去寶詠琴就讀嘅Waterloo大學。

七十年代香港女喺嗰邊好 矜貴,事關父母通常供仔唔供女讀書嘅,大約廿條仔對一條女, 大劉一招「快、準、狠」自然冧死女,亦冧得掂呢個屋企專代理名牌 嘅少爺仔喎,啲錢唔還都冇所謂。Windsor大學靠近美國底特 律(Detroit),當時中國仔最興揸車落去租鹹帶睇, 怪不得連網上介紹此大學,都講學生喺Windsor同底特律有多 姿多采嘅夜生活!

撰文:宗菁華


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!