掃呢頁CODE去手機

2017年1月21日 星期六

倒奶陳自瑤為女兒升學唔敢造人 __,陳自瑤,

嘩!嘩!嘩!無綫藝人陳自瑤以一身桃紅tubedress打扮出席迎新歲活動,俯身與粉絲玩遊戲時,認真「胸猛」。談到新年願望,她說:「除身體健康外,想行多啲桃花運,多啲觀眾鍾意自己,多啲嘢做。(追雞仔?)嚟緊好多藝人輪流生B,我唔同佢哋爭,過幾年先啦。」由於愛女即將升小學,陳自瑤自言為揀學校「頭都大晒」:「所以畀我過埋呢關先。(怪獸家長?)我一定唔係,即使幫佢報讀興趣班,我都以囡囡嘅感受行先,好彩佢好 ...


嘩!嘩!嘩!

無綫藝人陳自瑤以一身桃紅tube dress打扮出席迎新歲活動,俯身與粉絲玩遊戲時,認真「胸猛」。談到新年願望,她說:「除身體健康外,想行多啲桃花運,多啲觀眾鍾意自己,多啲嘢做。(追雞仔?)嚟緊好多藝人輪流生B,我唔同佢哋爭,過幾年先啦。」

由於愛女即將升小學,陳自瑤自言為揀學校「頭都大晒」:「所以畀我過埋呢關先。(怪獸家長?)我一定唔係,即使幫佢報讀興趣班,我都以囡囡嘅感受行先,好彩佢好鍾意學嘢,尤其喜歡英語戲劇班。(畀佢入行?)童星唔好喇,如果大個佢有興趣,我就冇得阻止佢。」

目前正趕拍新劇《天命》的她,年初一亦要返公司做綜藝節目,她寄望年三十晚能休息舉家團年:「我老爺同太嫲煮嘢食都好叻,我只係喺旁邊幫吓手咋。(預派幾多位數利是?)5位,但暫時仲未有時間去換錢。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!