掃呢頁CODE去手機

2017年1月21日 星期六

Tyrese大方認戀華姐冠軍:一定會照顧佢 __,華姐,

Tyrese大方認愛,仲話同余思霆拍咗好耐拖!出爐華姐冠軍余思霆被東網踢爆收埋咗位秘密男友,呢位男友竟然係圈中人,佢就係天堂鳥成員Tyrese(歐鎮源),MK組合配華姐冠軍,呢一對都真係夠晒爆!Tyrese就啱啱剛接受東網訪問,他大方承認與余思霆拍拖,他說:「啱啱睇咗,其實拍咗拖都一段時間,(你哋點識㗎?)以前未入行就認識,因為工作識嘅。」因為余思霆居住紐約,Tyrese表示兩人以前都是longd ...


Tyrese大方認愛,仲話同余思霆拍咗好耐拖!

出爐華姐冠軍余思霆被東網踢爆收埋咗位秘密男友,呢位男友竟然係圈中人,佢就係天堂鳥成員Tyrese(歐鎮源),MK組合配華姐冠軍,呢一對都真係夠晒爆!

Tyrese就啱啱剛接受東網訪問,他大方承認與余思霆拍拖,他說:「啱啱睇咗,其實拍咗拖都一段時間,(你哋點識㗎?)以前未入行就認識,因為工作識嘅。」因為余思霆居住紐約,Tyrese表示兩人以前都是long distance談戀愛,Tyrese說:「所以佢喺香港我都一定會照顧佢。」追問到兩人是否已到同居關係?是否視余思霆為結婚對象?Tyrese笑說:「暫時冇諗咁多啊,但都感情幾穩定。」最後Tyrese笑言多謝東網形容他做「翻版朴寶劍」,他笑說:「我有佢一半靚仔就好」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!