掃呢頁CODE去手機

2017年1月21日 星期六

咁爆?鄭欣宜為報恩送隻豬畀排舞師 __,欣宜,鄭欣宜,

送咗隻咩豬畀人先?藝人鄭欣宜(Joyce)、JW(王灝兒)、張惠雅及羅孝勇現身跳舞學校開張活動,為排舞師撐場。接受訪問時,Joyce表示今年新年冇得收爐,因為新年要為曲奇店看舖,而舖頭現時都係試業中,更提議同排舞師合作,叫啲學生上完堂去舖頭食嘢𢱑多啲生意。太重唔會跳鋼管舞提到今次嚟捧場都特別訂了燒豬給排舞師,Joyce笑言:「因為我第一首跳舞歌同埋演唱會所有歌都係佢(排舞師)幫我排,我隻豬畀咗佢㗎 ...


送咗隻咩豬畀人先?

藝人鄭欣宜(Joyce)、JW(王灝兒)、張惠雅及羅孝勇現身跳舞學校開張活動,為排舞師撐場。接受訪問時,Joyce表示今年新年冇得收爐,因為新年要為曲奇店看舖,而舖頭現時都係試業中,更提議同排舞師合作,叫啲學生上完堂去舖頭食嘢𢱑多啲生意。

太重唔會跳鋼管舞

提到今次嚟捧場都特別訂了燒豬給排舞師,Joyce笑言:「因為我第一首跳舞歌同埋演唱會所有歌都係佢(排舞師)幫我排,我隻豬畀咗佢㗎喇!」講到剛才走到鋼管旁邊扮跳舞,問到Joyce可會嘗試跳鋼管舞,她直言:「唔會試啦,我太重喇,拉唔到個人上去。(會想挑戰其他舞?)之前有抬腿、又後空翻,畀啲時間我諗吓先」

她又指之前演唱會每天排舞心情很好,所以將來都想每星期都來跳舞,當做運動。另外,問到早前講過想帶獎項回加拿大拜媽咪,Joyce透露要過多排先可以返加拿大,因為之後即將要拍電影及錄新歌。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!