掃呢頁CODE去手機

2017年1月23日 星期一

妹妹英國開雞蛋仔檔 黃翠如想開糖水舖 __,翠如,黃翠如,

點解唔預埋男朋友呀?!藝人黃翠如出席銀行強積金活動,她表示剛拍畢劇集《使徒行者2》香港以外的外景部份,返港準備跟家人度過農曆新年,「收爐」了,續說:「過年後就繼續係香港拍攝。(新年會唔會去旅行?)新年得3日假,所以冇啦,留喺屋企都好,如果假期長啲都想去,因為我有個細妹喺英國開雞蛋仔檔,本身想去搵佢,但太短時間去唔到,呢個妹係完成咗我屋企嘅退休生活,以前成日都想開一啲小生意。」又謂妹妹本來是做記者, ...


點解唔預埋男朋友呀?!

藝人黃翠如出席銀行強積金活動,她表示剛拍畢劇集《使徒行者2》香港以外的外景部份,返港準備跟家人度過農曆新年,「收爐」了,續說:「過年後就繼續係香港拍攝。(新年會唔會去旅行?)新年得3日假,所以冇啦,留喺屋企都好,如果假期長啲都想去,因為我有個細妹喺英國開雞蛋仔檔,本身想去搵佢,但太短時間去唔到,呢個妹係完成咗我屋企嘅退休生活,以前成日都想開一啲小生意。」又謂妹妹本來是做記者,但突然有一日決定到英國開雞蛋仔檔,問到翠如有否入股?她說:「佢唔想我入股,佢想一個人搞,攞晒所有積蓄去開一個戶外檔位。(搞到有聲有色?)唔係,開咗未夠半年,當地嘅人會奇怪雞蛋仔係咩,佢賣嘅係當地小食價錢,用呢個方法去維生,佢嘅生活好開心。」

她續透露自己亦有一個開糖水舖的夢想計劃,問到何時實行計劃?她說:「依家鋪租好貴,諗緊有冇咩其他方法,我有個細妹係畫畫,諗緊想有間糖水舖可掛起佢啲畫,一路賣佢啲畫,一路賣糖水,同埋糖水本小利大,我哋全家都好叻煮糖水,特別係中式糖水。」又謂以前想大學畢業後就實行:「以前諗住依家都開咗㗎啦,依家最細個妹都大學畢業出嚟做嘢,會想實行,想5姊妹一齊做一個小生意。(今年內?)要等細妹喺英國返嚟先,再唔係我哋一齊過英國喺雞蛋仔檔隔籬賣糖水都開心,畀心機儲多啲錢先。」

帶定「魚蝦蟹」去蕭正楠家拜年

她又稱新年會預留一日到男友蕭正楠家拜年:「一定要嘅禮貌,到時會帶埋「魚蝦蟹」去贏20、30蚊。(唔驚破壞形象?)好彩我個形象唔包括呢啲。」問到有否留意好友洪永城(Tony)及唐詩詠(Natalie)疑似情變?她即說:「我同佢哋兩個私底下冇傾感情事,同Natalie主要傾食,因為我哋兩個都好鍾意食嘢,同Tony就傾工作多嘅,過年都會聚一聚㗎啦,到時幫大家八卦吓。(分開約定一齊約?)我哋係一個group,梗係一齊約。(仲係一個group?)係呀,一大班朋友。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!