掃呢頁CODE去手機

2017年1月9日 星期一

劇接劇壓力爆煲 陳展鵬頻紮醒似畀鬼壓 __,陳展鵬,展鵬,陳展,

小心身體好喎。藝人陳展鵬以剃頭新look現身無綫新劇《乘勝狙擊》宣傳,透露今日將為另一套新劇《天命》開工,劇接劇的他坦言早前拍《同盟》時休息時間少,每日僅得個多小時睡覺,故幾個月來處於崩緊狀態,就連睡覺也頻頻紮醒,儼如畀鬼壓般,他謂:「每日起身都會諗自己幾點通告,好驚遲到,係呢兩日好啲,未入新劇組可以瞓到自然醒。」談到《天》劇演歷史人物和珅,展鵬表示也會有動作場面,更會講蒙古、滿漢、英文及廣東話四 ...


小心身體好喎。

藝人陳展鵬以剃頭新look現身無綫新劇《乘勝狙擊》宣傳,透露今日將為另一套新劇《天命》開工,劇接劇的他坦言早前拍《同盟》時休息時間少,每日僅得個多小時睡覺,故幾個月來處於崩緊狀態,就連睡覺也頻頻紮醒,儼如畀鬼壓般,他謂:「每日起身都會諗自己幾點通告,好驚遲到,係呢兩日好啲,未入新劇組可以瞓到自然醒。」

談到《天》劇演歷史人物和珅,展鵬表示也會有動作場面,更會講蒙古、滿漢、英文及廣東話四種語言,問到哪種語言最困難?展鵬謂:「我仲未練,但到時應該都係講一句起兩句止,監製好好,暫時畀我一日拍兩場先。(有冇感情線?)唐詩詠、姚子羚同李施嬅都有,但故仔係男仔戲,唔係太着重呢方面。(有冇親熱戲?)暫時只睇到幾集劇本。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!