掃呢頁CODE去手機

2017年1月9日 星期一

乜乜港呢啲:乜乜港呢啲:嗌打包?港女盤點cheap男行為 __,港女,

有男士表示,在網上唱衰男友食剩打包的網民,是鮮有的「港女」。(設計圖片)食飯打包看似平常事,但竟然有港女看不過眼!網上討論區有人批評男朋友將食剩的飯菜打包,更以圖文並茂大罵「cheap到爆」!其行為不但得不到認同,更被網民反指「港女」。到底何為孤寒?且聽「絲打」們點講!-------------------《乜乜港呢啲》:你有嘢講,佢有嘢講,搵個議題齊齊講!逢周一播放。 ...




其他影片:>>






有男士表示,在網上唱衰男友食剩打包的網民,是鮮有的「港女」。(設計圖片)

食飯打包看似平常事,但竟然有港女看不過眼!網上討論區有人批評男朋友將食剩的飯菜打包,更以圖文並茂大罵「cheap到爆」!

其行為不但得不到認同,更被網民反指「港女」。到底何為孤寒?且聽「絲打」們點講!

-------------------

《乜乜港呢啲》:你有嘢講,佢有嘢講,搵個議題齊齊講!逢周一播放。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!