掃呢頁CODE去手機

2017年1月31日 星期二

梁烈唯陪妻女出院 Karina萌樣曝光 __,梁烈唯,

唯唯接妻女出院。藝人梁烈唯(唯唯)日前榮升爸爸,今日母女終於出院喇!穿上黑褸戴帽的唯唯下午三時拖住老婆Tina、推住剛出世B女Karina出院,並企定定合照,期間見Tina露疲態及幾聲咳,瞓在繡有KL名字BB車的Karina樣子甜美,廿四孝老公的唯唯先送老婆及BB上車,接住獨自受訪。唯唯笑言已約定姑娘及醫生,他說:「我都想三年抱兩,醫生講孕婦生完recover得係最好,BB年紀唔使太遠,媽咪生產狀 ...


唯唯接妻女出院。

藝人梁烈唯(唯唯)日前榮升爸爸,今日母女終於出院喇!穿上黑褸戴帽的唯唯下午三時拖住老婆Tina、推住剛出世B女Karina出院,並企定定合照,期間見Tina露疲態及幾聲咳,瞓在繡有KL名字BB車的Karina樣子甜美,廿四孝老公的唯唯先送老婆及BB上車,接住獨自受訪。

唯唯笑言已約定姑娘及醫生,他說:「我都想三年抱兩,醫生講孕婦生完recover得係最好,BB年紀唔使太遠,媽咪生產狀況又好。」唯唯透露太太很健康,他說:「食得、瞓得,不過好攰,佢唔吹得風,因為餵母乳,一定要身體好好,佢依家吹到風好麻煩,會頭痛。」

問到是否暫時做全職爸爸?唯唯說:「如果工作唔係用好多時間都會去做。(學識湊女?)暫時只係識抱,沖涼仲要跟外母學。」隨即自爆日前緊張大師上身,唯唯表示媽咪抱BB時托得個頭唔係咁好:「BB個頭有啲虛位,我即喂咗聲,嚇到個女放聲大喊,老婆話我係怪獸家長,我諗真係走勢大熱(指很容易變成怪獸家長)。」並透露B女照了十幾小時燈,現時健康非常好。

B女有4個契爺

近日不少圈中人來探她們,問到有否圈中人想契Karina?唯唯說:「冇特別。」隨即爆胡定欣要求B女叫她做姐姐,唯唯說:「佢話叫佢姐姐好,姨姨同嬸嬸都話唔好,不過Bob(林盛斌)話《Big boys club》四個主持會做契爺。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!