掃呢頁CODE去手機

2017年2月24日 星期五

32歲中女住貨櫃 28歲老師為理想屈閣樓 __,

真係估佢哋唔到。無綫話題節目《有樓萬事足》播到第四集,今集發現更多「港人港樓」,原來依家香港人為咗買樓住屋,真係無所不用其技,就連「貨櫃」同「閣樓」都唔放過。32歲Icy係時裝店老闆,現居住於一個百幾呎嘅新界「貨櫃」,每個月港幣$3500租金,包車位,有廚房又有廁所,Icy仲講笑咁話呢度大到可以放隻牛喺度。聽落好似幾好喎,不過佢就話落雨嗰陣會有蛇蟲鼠蟻出沒囉,不過Icy話咁樣唔算最慘,最慘係香港依 ...


真係估佢哋唔到。

無綫話題節目《有樓萬事足》播到第四集,今集發現更多「港人港樓」,原來依家香港人為咗買樓住屋,真係無所不用其技,就連「貨櫃」同「閣樓」都唔放過。

32歲Icy係時裝店老闆,現居住於一個百幾呎嘅新界「貨櫃」,每個月港幣$3500租金,包車位,有廚房又有廁所,Icy仲講笑咁話呢度大到可以放隻牛喺度。聽落好似幾好喎,不過佢就話落雨嗰陣會有蛇蟲鼠蟻出沒囉,不過Icy話咁樣唔算最慘,最慘係香港依家用幾百萬都只可以買到呢個貨櫃總面積嘅三分一,真係Sad but true喎!

貨櫃都叫做有個地方可以企喺度呀,原來有人會住喺企都企唔到嘅閣樓!28歲Bianca之前做小學老師,為咗理想,佢唔再執教鞭,而去咗開舖做老闆。佢用港幣$7000租咗一個舖位,咁佢順理成章住喺舖位樓上嘅閣樓度,平時要去附近餐廳借廁所用,而沖涼就話去體育館,甚至閣樓度抹兩吓就算喎,何必呢?

仲有聽日預告有好耐冇見《求愛大作戰》「盛女」Whitney講到喊晒口,究竟做咩事呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!