掃呢頁CODE去手機

2017年2月24日 星期五

人間慘事!張紋嘉玩遊戲贏食物券過活 __,張紋嘉,

張紋嘉大爆做組合HotCha時的慘事。歌手張紋嘉(Crystal)將於下月中與唱片公司約滿,她到電台宣傳與唱片最後一首新歌《少女的球鞋》,多度感激公司仍為其歌曲落力宣傳,她說:「送畀我最好嘅禮物。(妳會送番咩畀公司?)以身相許啦,希望之後再好啲,唔好令佢哋失望。」被開平價:都幾唔開心Crystal坦言有意簽經理人,她說:「因為想主力係演戲方面發展。」問到擔不擔心收入減少?Crystal說:「冇辦法 ...


張紋嘉大爆做組合HotCha時的慘事。

歌手張紋嘉(Crystal)將於下月中與唱片公司約滿,她到電台宣傳與唱片最後一首新歌《少女的球鞋》,多度感激公司仍為其歌曲落力宣傳,她說:「送畀我最好嘅禮物。(妳會送番咩畀公司?)以身相許啦,希望之後再好啲,唔好令佢哋失望。」

被開平價:都幾唔開心

Crystal坦言有意簽經理人,她說:「因為想主力係演戲方面發展。」問到擔不擔心收入減少?Crystal說:「冇辦法,預咗畀做歌手更辛苦。」即被取笑要求包養?Crystal耍手擰頭說:「黐線,邊個肯要我,你係咪講笑?」隨即透露曾收過「問價」訊息,Crystal說:「黐線,平到爆,唔講幾多,都幾唔開心,見好多人話收好高價錢,當然冇覆佢,得啖笑。(依家需要?)唔會,寧願辛苦啲做舞台劇閒角。」記者大讚她清高,Crystal否認說:「唔好咁講。(100萬過一晚肯唔肯?)唔得,唔係錢問題,唔需要求包養,我係慳妹。」

返公司練歌慳飯錢

Crystal提到當年做組合HotCha時,因收入微薄故不停參加電視遊戲節目贏食物券,Crystal說:「因為贏有好多食物券,所以點解嗰時一定要贏,係為咗每日三餐,日日去換嘢食,連食店姐姐都認得我。」之後又爆為貪兩餐飯錢,借番公司練歌在卡拉OK入面叫飯食入公司數,她說:「根本就係為慳食飯錢,就扮返公司練歌。」身為獨女的Crystal直言從未給予父母家用,她說:「係勁愧對父母。真係冇畀過錢佢哋,只係請佢哋食飯,不過爸爸好好,每次我經濟出現問題都係佢救我,仲話唔緊要唔需要急,其實爸爸係咪唔記得我幾歲?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!