掃呢頁CODE去手機

2017年2月24日 星期五

42歲林志玲出「蕉」夾言承旭上轎 __,志玲,言承旭,林志玲,

林志玲究竟趕唔趕到尾班車呢?依家做女人真係好艱難,就算有錢有樓有樣有身材,始終敵唔過年齡!個樣呃到人,張身份證都呃唔到自己啦!過咗4張嘢仲係嫁唔出?自己唔擔心,身邊人都逼到你埋牆,成日畀人問候,冇壓力就假嘅。台灣第一名模林志玲年屆42歲,仲寫緊「Chiling單身日記」,成班「黃金盛女」戰友林心如同舒淇都嫁埋,就連內地「雙冰」李冰冰同范冰冰都埋舟有男友,但自己身邊鬼影都冇隻,唔心急就假!早排佢畀台 ...


林志玲究竟趕唔趕到尾班車呢?依家做女人真係好艱難,就算有錢有樓有樣有身材,始終敵唔過年齡!個樣呃到人,張身份證都呃唔到自己過咗4張嘢仲係嫁唔出?自己唔擔心,身邊人都逼到你埋牆,成日畀人問候,冇壓力就假嘅。台灣第一名模林志玲年屆42歲,仲寫緊「Chiling單身日記」,成班「黃金盛女」戰友林心如同舒淇都嫁埋,就連內地「雙冰」李冰冰同范冰冰都埋舟有男友,但自己身邊鬼影都冇隻,唔心急就假!早排佢畀台 ...


林志玲究竟趕唔趕到尾班車呢?

依家做女人真係好艱難,就算有錢有樓有樣有身材,始終敵唔過年齡!個樣呃到人,張身份證都呃唔到自己過咗4張嘢仲係嫁唔出?自己唔擔心,身邊人都逼到你埋牆,成日畀人問候,冇壓力就假嘅。台灣第一名模林志玲年屆42歲,仲寫緊「Chiling單身日記」,成班「黃金盛女」戰友林心如同舒淇都嫁埋,就連內地「雙冰」李冰冰同范冰冰都埋舟有男友,但自己身邊鬼影都冇隻,唔心急就假!早排佢畀台灣名嘴黃子佼踢爆,手袋隨時帶住個圖章,寸爆話佢隨時Chop個印就嫁!我Nuts哥都戥佢心酸,唔通要恭喜佢係「黃金盛女」榮譽顧問咩?得番自己一個,真係無敵是最寂寞,最是痛苦!

怪你過分美麗 邊敢食天鵝肉

到咗呢個年紀,真係莫道你在選擇人,人亦能選擇你,仲等咩!佢講過不論另一半外貌背景、身高不低於1米68,最緊要錫佢就得!佢梗係講得簡單,以佢有地位、有錢、有樣、有身材唔在講,仲有雙學位學士學歷,出名EQ高、脾氣好,好似你睇舊年無端端畀陳冠希噴到一面屁,佢都可以咁大方得體面對就知完美到101分,真係只有神先做得到!嗱,林志玲正正係好多男人心目中嘅女神,但邊個會夠薑做癩蛤蟆?對住一個咁完美嘅女人,男人望吓幻想吓就夠膽啫,嚟真就驚難駕馭唉!唔通林志玲真係要隱姓埋名,搬去津巴布韋呢啲冇人識自己嘅地方先嫁得出?

林志玲未嫁,唔係佢唔想嫁,佢直情粉身碎骨兼奮不顧身火速去嫁!早排佢話N年以來嘅心願係生一對仔女湊成個「好」字,心願喎?通常係指啲唔係咁易實現嘅理想,依家講到「生B」等於「心願」,就知佢有幾飢渴同言承旭復合?佢話「要看對方怎麼想」,即係𢱑復合底牌咪即係「求嫁造人」囉!呢「蕉」夠晒絕呀!言承旭只可以硬食,唔通喺13億人面前Say No話唔想同你過人世咩?林志玲醒呀!食回頭草分分鐘快速達成生B結婚計劃。

食回頭草 實行一箭雙鵰

林志玲連埋初戀都只係拍過三次拖,即係初戀+言承旭+邱士楷同萬年舊愛言承旭糾纏咗十幾年,包唔包括肉體自己諗衰在Timing唔啱,仲殺出個程咬金「馬桶大王」邱士楷,聽個朵就知有幾咁把炮,啲馬桶多到可以掟走言承旭,點知最後連自己都沖走埋!千帆過盡,還是覺得你最好,況且林志玲始終都係相信世上有童話,佢曾經眼濕濕咁話:「不知道將來我生病,是不是有人能陪同?當我老了、醜了也願意一直陪着我!」即係高潮免問,最緊要一齊走過人生低潮!當年策騎墮地受傷,邊個預咗畀人影、冒住畀公司照肺斷送星途嘅風險都要仆住去醫院探佢?咪就係言承旭囉!記得佢出過本寫真書《9314男人&男孩》講過:「公主生病的時候王子在打仗,王子說他不管了,他要放下戰爭要逃亡去看公主。」與其要博一鋪周圍搵,不如搵番個有質素保證、有感情嘅舊相好,唔使嘥時間了解摸索!一嚟可以搣甩「拜金女」污名,二嚟可以圓咗心願結婚生仔,一箭雙鵰!

就咁喺Google Search吓,女人更年期一般係指45至55歲,依家40歲前已經有機會冇M come!No M No Chance!有另一個M即係Money都未必搞得掂!進入生B倒數階段,分分鐘「求嫁生B夢」變「盛女停經夢」!仲話想生兩個,唔通仲嘥時間慢慢扮矜持等人追、拍吓拖了解吓咩?唔使旨意諗過二人世界㗎喇!歎得嚟先生B都50歲,言承旭都驚有心無力啦,點同你啤兩件出嚟呀?不如「先孕後婚」,又或生仔結婚雙線進行,時間無多,閃婚又閃孕


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!