掃呢頁CODE去手機

2017年2月20日 星期一

咁爆!歐陽震華做宋仲基 你點睇? __,宋仲基,歐陽震華,

歐陽震華新劇做宋仲基(紅圈),佢話唔係醜化宋仲基囉!無綫50周年台慶劇《誇世代》在將軍澳電視城拜神,劇集動員逾70位演員拍攝,以銀行為故事背景炮製輕鬆喜劇。重頭劇由無綫「福將」歐陽震華(Bobby)孭飛,他與田蕊妮(阿田)首次合作飾演夫妻。兩人受訪時互笠高帽,田蕊妮笑說:「好開心同Bobby合作仲做佢老婆,Bobby係我由細睇到大嘅偶像。」Bobby笑說:「阿田竟然話我係佢偶像,開工斟荼遞、外賣水 ...


歐陽震華新劇做宋仲基(紅圈),佢話唔係醜化宋仲基囉!

無綫50周年台慶劇《誇世代》在將軍澳電視城拜神,劇集動員逾70位演員拍攝,以銀行為故事背景炮製輕鬆喜劇。重頭劇由無綫「福將」歐陽震華(Bobby)孭飛,他與田蕊妮(阿田)首次合作飾演夫妻。兩人受訪時互笠高帽,田蕊妮笑說:「好開心同Bobby合作仲做佢老婆,Bobby係我由細睇到大嘅偶像。」Bobby笑說:「阿田竟然話我係佢偶像,開工斟荼遞、外賣水交畀我。」問到有否親熱戲?Bobby笑說:「佢第一集己經撩我去做夫妻運動。」田蕊妮說:「都係搞笑輕鬆。」

Bobby角色名叫作「宋仲基」,他說:「我同監製講不如叫崔智友,監製話女仔名嚟,不如,做佢大佬崔智冇。」田蕊妮笑:「唔得,男人唔以冇㗎。」

幫吳業坤改花名

問到歐陽震華可擔心宋仲基的粉絲反對,他說:「我做一定唔會反對,最多暗殺我,我唔係醜化,有我做宋仲基,咪顯得真嗰個更加英俊。」Bobby又為吳業坤改花名,他說:「咁多前輩喺度,以前就叫你Seven啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!