掃呢頁CODE去手機

2017年2月20日 星期一

帶肚凸老婆睇醫生 黃家強認恨生第三個 __,家強,黃家強,

黃家強老婆現身中環醫務所林立嘅大廈,佢事後接受訪問時認想太太有喜!藝人黃家強與日籍太太Makiko婚後育有兩子,下午約五時許,兩夫婦手拖手現身中環醫務所林立的大廈,其妻明顯圓潤不少兼肚凸凸,原本二人打算乘升降機往該處的婦科醫務所,但發現記者在場時即時急急腳走人,Makiko更刻意遮肚!事後記者聯絡上家強,問到太太是否有喜時,他說:「我都想呀,其實上去大廈係有啲私人嘢做啫。」____________ ...


黃家強老婆現身中環醫務所林立嘅大廈,佢事後接受訪問時認想太太有喜!

藝人黃家強與日籍太太Makiko婚後育有兩子,下午約五時許,兩夫婦手拖手現身中環醫務所林立的大廈,其妻明顯圓潤不少兼肚凸凸,原本二人打算乘升降機往該處的婦科醫務所,但發現記者在場時即時急急腳走人,Makiko更刻意遮肚!

事後記者聯絡上家強,問到太太是否有喜時,他說:「我都想呀,其實上去大廈係有啲私人嘢做啫。」

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!