掃呢頁CODE去手機

2017年2月4日 星期六

苟姑娘 拍片籲捐骨髓 救血癌女 __,苟姑娘,癌,苟芸慧,

苟姑娘 拍片籲捐骨髓 救血癌女■陸漢洋在fb拍片發起呼籲捐贈骨髓行動,女友苟姑娘亦有響應拍片(右圖)支持。互聯網圖片苟芸慧和陸漢洋低調拍拖,卻又高調支持對方的一舉一動,陸漢洋最近在fb轉發紅十字會一段緊急呼籲,指一名女子侯欣欣於2013年戰勝淋巴癌,但去年不幸再被確診患上血癌,陸漢洋和幾位朋友發起行動,邀請演藝界人士拍片呼籲捐贈骨髓,包括女友苟姑娘、陳敏之、關心妍及陳小春等。陸漢洋昨日透過短訊回覆 ...


苟姑娘 拍片籲捐骨髓 救血癌女



■陸漢洋在fb拍片發起呼籲捐贈骨髓行動,女友苟姑娘亦有響應拍片(右圖)支持。互聯網圖片

苟芸慧和陸漢洋低調拍拖,卻又高調支持對方的一舉一動,陸漢洋最近在fb轉發紅十字會一段緊急呼籲,指一名女子侯欣欣於2013年戰勝淋巴癌,但去年不幸再被確診患上血癌,陸漢洋和幾位朋友發起行動,邀請演藝界人士拍片呼籲捐贈骨髓,包括女友苟姑娘、陳敏之、關心妍及陳小春等。

陸漢洋昨日透過短訊回覆本報,表示認識患者侯欣欣,更有感而發發起今次行動:「嗰位係前國泰空姐,佢血癌復發,亦係谷德昭導演朋友嘅朋友,香港不嬲都係好有愛心嘅地方,所以香港紅十字會同香港骨髓庫都做咗好多嘢,希望幫助呢位華人空姐。」陸漢洋認為政府對捐贈骨髓宣傳力度不足:「骨髓移植或者畀人錯覺,係一個比較好恐怖嘅嘢,但其實現今科技,捐骨髓同捐血係差無幾分別。」

採訪:嵐山


鍾意就快D Share啦!