掃呢頁CODE去手機

2017年2月4日 星期六

話鼎爺睇漏字 李錦聯:係咪煮餸忙得滯 __,李錦聯,李家鼎,鼎爺,

李錦聯(右)話只係「建議」,問李家鼎戚咪煮餸煮到忙得滯睇漏咗!名廚李錦聯對於因為一句「鼎李滷味」,而被李家鼎公開鬧爆,他透過電話回覆東網,語氣平和表示:「佢係咪近排煮餸煮到忙得滯,睇漏咗『建議』,我係話我『建議』可以開一間咁嘅舖,正如當日嗰個廣告,都係我向老闆建議搵鼎爺啦!(佢話你事後都同佢認咗,你抽佢水?)我係話我『建議』開間咁嘅舖,抽咗佢水𠻹!(佢話鼎你老味,你嬲唔嬲?)唔會,我哋好老友,係囉 ...


李錦聯(右)話只係「建議」,問李家鼎戚咪煮餸煮到忙得滯睇漏咗!名廚李錦聯對於因為一句「鼎李滷味」,而被李家鼎公開鬧爆,他透過電話回覆東網,語氣平和表示:「佢係咪近排煮餸煮到忙得滯,睇漏咗『建議』,我係話我『建議』可以開一間咁嘅舖,正如當日嗰個廣告,都係我向老闆建議搵鼎爺(佢話你事後都同佢認咗,你抽佢水?)我係話我『建議』開間咁嘅舖,抽咗佢水𠻹!(佢話鼎你老味,你嬲唔嬲?)唔會,我哋好老友,係囉 ...


李錦聯(右)話只係「建議」,問李家鼎戚咪煮餸煮到忙得滯睇漏咗!

名廚李錦聯對於因為一句「鼎李滷味」,而被李家鼎公開鬧爆,他透過電話回覆東網,語氣平和表示:「佢係咪近排煮餸煮到忙得滯,睇漏咗『建議』,我係話我『建議』可以開一間咁嘅舖,正如當日嗰個廣告,都係我向老闆建議搵鼎爺(佢話你事後都同佢認咗,你抽佢水?)我係話我『建議』開間咁嘅舖,抽咗佢水𠻹!(佢話鼎你老味,你嬲唔嬲?)唔會,我哋好老友,係囉,咁叫佢快啲開」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!