掃呢頁CODE去手機

2017年2月8日 星期三

阮民安話之你豎中指 最緊要有「奈屎」 __,阮民安,

你踩我唔死!呢排我Nuts哥知名度有番咁上下,要做多啲運動keep住個靚仔oppa身形先得。喺娛樂圈邊個星唔想做大家嘅男神同女神,我Nuts哥夢寐以求當然係孔侑嘅外形兼有「鬼怪」嘅雄厚身家!所以,一啲其貌不揚嘅藝人要喺娛樂圈撈得起,首先要將「樽鹽」收埋櫃桶底;其二,面皮就要有恐龍皮咁厚;其三,要有踩你唔死嘅「小強賤命」!能將「小強」特性發揮得淋漓盡致,非E-Kids嗰位阮民安(Tommy)莫屬。  ...


你踩我唔死!

呢排我Nuts哥知名度有番咁上下,要做多啲運動keep住個靚仔oppa身形先得。喺娛樂圈邊個星唔想做大家嘅男神同女神,我Nuts哥夢寐以求當然係孔侑嘅外形兼有「鬼怪」嘅雄厚身家!所以,一啲其貌不揚嘅藝人要喺娛樂圈撈得起,首先要將「樽鹽」收埋櫃桶底;其二,面皮就要有恐龍皮咁厚;其三,要有踩你唔死嘅「小強賤命」!能將「小強」特性發揮得淋漓盡致,非E-Kids嗰位阮民安(Tommy)莫屬。

 

開騷多人睇 曱甴變男神?

娛樂圈跟紅頂白是常識吧!先天不足又要做明星,好似Tommy咁,人格破晒產欠債、走數、醉駕、用Big Bang演唱會飛尾搵粉絲着數,醜事一籮籮都未打沉佢個明星夢, 堅持做隻人見人憎嘅「曱甴小強」! 佢抽水功力去到神級境界, 明抄Big Bang 嘅G-Dragon(GD)個MV唔在講,仲要喺機場「小強硬上弓」,要GD睇佢條惡搞MV,仲騎劫對方影合照,真係有「奈屎」(Noise)!理得你「竪中指」吖,難得係有人buy喎! 早排佢搵埋兩位史前兄弟林詠倫(Alan)、郁禮賢(Tim)嚟個「翻生侏羅紀」演唱會, 開騷嗰晚竟有九成入座率,我Nuts哥都寫個「服」字畀佢!

肯做隻「小強」喺娛樂圈儼如練成「不死身」,包保你大紅大紫,仲會「曱甴」都會變「男神」。我Nuts哥冇神經錯亂,當年周星馳喺《唐伯虎點秋香》為潛入華府做阿四,隨地踩死咗隻「小強」,用嚟對抗對手梁榮忠賣身葬父嗰場戲可謂一絕,星爺創造「小強」,電影大賣,小強亦聲名大噪,黃子華同樣靠「小強」喺電視劇《男親女愛》食胡,創下無綫收視神話,子華亦憑小強變「男神」。當年仲係新人未出頭嘅馬國明,喺子華嘅MV扮小強,經小強加持,馬國明依家一樣被封男神!難怪Tommy享受「樂壇小強」呢個封號。

周永恒拋妻棄女 面不改容

Tommy呢種小強不死身,娛圈入面都有幾個出晒名,周永恒、張致恒同吳浩康,夾埋成為「樂壇四小強」。呢三小強嘅共通點就係沉迷女色「衰鹹濕」,我Nuts哥唔係扮清高,酒色財氣邊個男人唔好?學葉念琛電影經典名句話齋:「十個男人九個滾,剩番一個仲諗緊!」但滾到連人格都冇就係世紀賤男!當中自認「人渣」嘅周永恒(Roy)算係表表者,背妻偷食,放埋同小三淫照上網開心share,色字行頭,拋妻棄女面不改容,小三完咗又有小四,每次分手都反轉豬肚臭氣熏天,呢隻小強賤性難改,我Nuts哥會買定花生,睇吓邊個女仔撼頭埋牆去佢身邊。

而「偷食積犯」點漏得張致恒(Steven)!受害者有傅又宣(前名傅佩嘉)、鍾舒漫、莊端兒,死性不改嘅Steven,我Nuts哥都幫佢唱句:「人天生根本都不可以愛死身邊的一個……」呢隻小強溝女去到幾盡?當年佢秘戀傅又宣就試過做「衣櫃裏的男人」,急call老友將佢連人帶櫃「搬離」愛巢,成功避過傳媒耳目,係咪經典先?我Nuts哥覺得呢隻小強唯一可取係夠坦白,認鹹濕話自己「性上癮」,病嚟喎,博大家原諒?有病就要睇醫生啦,人格破產有排洗底。

吳浩康愛偷食 靚聲嘥晒

最後一隻小強吳浩康(Deep)我Nuts哥對佢最失望,有把唱得嘅靚聲,就係私生活亂晒龍!同佢拍拖唔係花旦就係靚女,Deep當自己係「情聖」,明戀胡定欣就暗撻莊思敏,後尾以為呢隻小強修心養性娶鍾舒漫,可惜嗰鋪偷食癮戒唔甩,當街啜爆巨胸Yvette斷到正,呢鑊上主都打救唔到佢,女神都要死心。不過,呢隻小強Deep求生力頑強,早排Nuts哥有睇佢出戰真人騷唱歌節目,似乎又贏番唔少人好感。樂壇四小強入面,上天賦予Deep最大嘅歌唱天分,繼續做神憎鬼厭嘅曱甴定係眾人喜愛嘅歌手就佢自己揀嘞。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!