掃呢頁CODE去手機

2017年2月26日 星期日

【獨家】半百吳啟華扶手電梯黐纏攬女 一盒LEGO降伏百厭星 __,吳啟華,

今年52歲嘅吳啟華,喺07年同細佢21年嘅長春姑娘石洋子結婚,之後生咗囡囡吳熙兒,不過呢段婚姻敵唔過7年之癢,經過雙方嘅努力,最終離婚收場。畢竟大家都愛過一場,就算做唔成夫妻,加上又有囡囡,所以佢哋仍然保持良好關係,共同撫養女兒,仲經常一家三口同埋婆婆齊齊旅行添!雖然吳啟華否認會同石洋子復合,但就話過:「洋子永遠都係我屋企人,佢係我個囡嘅媽咪,只係一種家人感覺囉,唔係嗰啲男女關係。」(新聞連結:h ...


今年52歲嘅吳啟華,喺07年同細佢21年嘅長春姑娘石洋子結婚,之後生咗囡囡吳熙兒,不過呢段婚姻敵唔過7年之癢, 經過雙方嘅努力,最終離婚收場。畢竟大家都愛過一場,就算做唔成夫妻,加上又有囡囡,所以佢哋仍然保持良好關係,共同撫養女兒,仲經常一家三口同埋婆婆齊齊旅行添!雖然吳啟華否認會同石洋子復合,但就話過:「洋子永遠都係我屋企人,佢係我個囡嘅媽咪,只係一種家人感覺囉,唔係嗰啲男女關係。」(新聞連結:http://bit.ly/2ltv8Ks)0依家好享受單身生活嘅吳啟華,一有時間就會陪下乖女,仲幫阿女開咗個微博「開心的冬妮」,分享下生活照。《蘋果》日前喺又一城見到吳啟華同一個女子態度親䁥咁行街街,不過唔好誤會有新戀情,事關呢個係吳啟華前世情人、即係佢個囡囡吳熙兒。唔經唔覺,囡囡熙兒今年已經8歲,但係已經好有少女feel,同媽咪仲同一個餅印0添!嗰日吳啟華同熙兒搭自動扶手電梯,熙兒突然間好肉緊咁攬住爹哋,吳啟華亦表現得好受落,之後吳啟華仲扮吓鬼臉0氹囡囡開心!之後熙兒喺扶手電梯整咗個類似金雞獨立嘅姿勢,不過吳啟華好緊張同囡囡講嘢,似乎叫佢唔可以做呢啲動作,之後熙兒又挨住爹哋,話咁快邊行邊傾咁上到頂樓,轉個頭見到佢哋喺玩具反斗城行出嚟,熙兒攬住盒LEGO,吳啟華就搭住囡囡膊頭,坐番自動扶手樓梯去停車場攞車走人,幾時都話前世情人真係所有爹哋啲死穴,只要呢個情人喺身邊,做爹哋飲杯水都覺得好甜!事後吳啟華接受《蘋果》電話訪問表示:「囡囡一直喺東北讀國際學校,早排因為佢放假,我哋帶咗佢去澳洲玩,喺澳洲返嚟香港留咗幾日,陪佢去行街,買啲嘢畀佢,一般0依家都係佢放假,我先有時間陪到佢,因為我又忙啦,所以佢放假時,我會盡量同導演講,度啲時間陪佢玩。」問到係咪同前妻帶囡囡去澳洲玩?啟華坦白話:「係呀,仲有外婆,其實0依家都幾好,一家人幾融洽相處,冇乜嘢。」雖然啟華同前妻石洋子離咗婚,但難得可以保持友好關係,好似上年兩人約埋去日本旅行,就傳出復合消息,不過啟華就堅稱只當前妻係家人,冇咗戀愛感覺。

(採訪、攝影:孔志豪) 阿女喺扶手電梯單腳企,咁危險吳啟華梗係緊張啦。 訓話完畢,阿女攬番實爹哋。
兩父女上到去玩具反斗城行咗陣。 咩事咁開心呢? 原來係買咗盒LEGO俾阿女,即刻聽聽話話。
吳啟華話前妻石洋子係永遠嘅家人。(微博圖片)
吳啟華其實有時間就會陪住個女。(微博圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!