掃呢頁CODE去手機

2017年3月10日 星期五

【檸檬茶廣告成絕唱】對楊楚營自殺有保留 作曲人林慕德:佢死時得17、8歲 __,

「如陽光~伴我~清新笑迎面」,一盒紙包飲品,喚醒塵封30年的集體回憶。近日網民積極搜索有關陽光檸檬茶歷代的廣告資料。當中網民對第一代以學生做題材的廣告 ...


「如陽光~伴我~清新笑迎面」,一盒紙包飲品,喚醒塵封30年的集體回憶。近日網民積極搜索有關陽光檸檬茶歷代的廣告資料。當中網民對第一代以學生做題材的廣告特別感興趣。該廣告由鄭伊健和Yvonne Yuen做男女主角,主題曲由林慕德作曲、葉偉琪填詞,這首歌真箇耳熟能詳,但偏偏此歌的靈魂人物——原唱女歌手資料,多年來付之闕如,令網民搜索枯腸。不過,憑着去年年底林慕德一個電台訪問,再加上其他蛛絲馬跡,網民發現這把靚聲,原唱者好有可能叫楊楚營。《蘋果》昨日聯絡林慕德,他證實廣告中的神秘女聲便是楊楚營,但不幸的是,楊楚營唱完陽光檸檬茶廣告歌不久,就自殺身亡,死時只得約17、8歲。林慕德表示:「當年係我介紹楊楚營唱檸檬茶廣告歌,當時佢得15歲,但唱得真係好叻,勁到好似張惠妹咁,之後我簽咗佢。佢同李中浩合唱嘅《十萬個明天》,仲贏埋港台比賽,之後首《去吧》,0依家係陳慧嫻主唱,唔係話慧嫻唱得唔好,佢唱得非常之好,好多人都讚,遺憾係編曲唔及楊楚營咁好。咁當然,楊楚營真係唱得好。」對於當年有報道指楊楚營是自殺身亡,林慕德今時今日,仍然對其可信性有保留:「佢係孤兒嚟,7、8歲就唱歌搵錢,所以佢當時一個人可以住得起跑馬地成和道啲一房一廳單位,間屋有成600呎,報道話佢係開煤氣自殺,但唔make sense囉。喺我眼中,佢係唔會自殺嘅,因為佢當時就嚟出碟呀,唱得咁好…其實當時我想check吓佢死因,但周邊啲人叫我唔好理,呢一刻我都仲覺得好對佢唔住呀!」林慕德表示,在今年8月的個人作品展音樂會中,其中一個環節構思會向已故藝人致敬,當中包括羅文、陳百強,楊楚營亦會在名單之中。

(資料圖片) 林慕德指楊楚營聲音好靚,可惜當年17、8歲便離開人世。(資料圖片) 鄭伊健在陽光檸檬茶的學生王子形象深入民心。(資料圖片)
廣告中的女主角Yvonne Yuen原來已經成為外婆。(資料圖片) 林慕德指今年8月的音樂會,其中一個環節是會唱出曾經合作過的已故歌手歌曲,楊楚營是其中一個。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!