掃呢頁CODE去手機

2017年3月10日 星期五

【喊出嚟】華仔出院照曝光 戴番入院頂帽 眉心留疤 __,華仔,劉德華,

1月17日在泰國拍廣告受傷的劉德華,18號深夜返港,入住養和。當晚華仔戴著口罩Cap帽躺於擔架床,眉心有傷痕,眼仔睩睩看著周遭,難掩憂色。今日一大早, ...


1月17日在泰國拍廣告受傷的劉德華,18號深夜返港,入住養和。當晚華仔戴著口罩Cap帽躺於擔架床,眉心有傷痕,眼仔睩睩看著周遭,難掩憂色。今日一大早,8時13分,華仔在其官網「華仔天地」貼圖文,宣佈「我回家了……」,相中戴住口罩嘅華仔,向鏡頭做了一個致敬動作,眉心有明顯疤痕,但精神相當不錯。更令人感動嘅係…華仔特地戴番當日入院嗰頂cap帽!華仔天地嘅「My World」cap帽!呢頂帽,唔止代表華仔,仲代表了華仔同家人嘅連繫。華仔用行動話俾關心愛護佢嘅人聽:我冇事喇!就連呢啲細節位,華仔都設想埋。祝你早日康復!唔好太心急,一定等你回來!同埋,希望華仔可以再推出呢頂「My World」嘅cap帽,因為依家華仔天地網上商店得番迷你版賣咋!

《蘋果》第十二屆金話梅電影選舉(Golden Plum)又嚟喇!由今日起,請在以下網址(http://campaign.appledaily.com/goldenplum2017)投票,選出心目中的爛片之霸,截止日期係4月6日,賽果將於香港電影金像獎舉行前夕(4月8日)揭曉。

呢頂帽,暫時得迷你版有售。 華仔出院照 (華仔天地圖片)
呢張係華仔之前嘅自拍照。睇嚟佢真係好鍾意呢頂帽。 (華仔天地圖片) 今年1月19日凌晨時份,戴住Andy Worldcup cap帽嘅華仔由泰國返港,即被送入養和接受治療。 (資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!