掃呢頁CODE去手機

2017年3月10日 星期五

張衞健同許冠文撞Look撞到嘭嘭聲 __,張衞健,許冠文,

今次真係若要人似我,除非兩個我喇~相隔20年,張衞健(Dicky)重返無綫演五十周年台慶劇《大帥哥》,今日《大》劇試造型,焦點當然落喺Dicky身上, ...


今次真係若要人似我,除非兩個我喇~

相隔20年,張衞健(Dicky)重返無綫演五十周年台慶劇《大帥哥》,今日《大》劇試造型,焦點當然落喺Dicky身上,嘩!Dicky呢個「大帥哥」Look似邊個經典造型?畀3秒大家估,1...2...3...開估,咪就係1972年嘅電影《大軍閥》許冠文所飾嘅龐大虎造型囉。

無論係個招牌光頭、二撇雞(鬍子)、同埋嗰套軍服,Dicky同當年嘅許冠文簡直就似孖生兄弟一樣,原來許冠文當年拍《大軍閥》係佢電影處男作,仲要犧牲剃頭𠻹,Dicky今次呢個「大帥哥」Look,唔知會唔會再創經典呢?

為新劇狂推Job嗌肉痛

對於離開「母校」無綫逾二十年後回巢拍《大帥哥》,Dicky指角色由希望刮盡財寶的土王帝,後期發展到希望將所屬地方變成一片樂土。問到Dicky可滿意劇本?他說:「不如咁講,未見過一個劇本一開始係完美,要一路拍一路調整,不過都滿意嘅。(有冇畀意見修改?)佢哋都希望我有啲嘢加入去,但未試過未拍就諗定晒啲金句,一路拍一路再度,希望到時靈感嘭嘭聲。原本抱住玩嘅心態,但經過第一次記者會之後,冇預期外間反應咁大,依家有啲壓力,都要調適番玩嘅心態,太認真反而唔好。同埋依家開始有啲肉赤,公司話推咗好多job,我話再有推job都唔好同我講,數字唔好講喇,自己都鍾意專心拍戲,拍戲嘅時候唔做其他嘢。」

孖蔡思貝洪永城合作感Fresh

談到Dicky今次的拍檔蔡思貝與洪永城相對比較幼嫩,他說:「蔡思貝今日係第二次見,幾得意、幾可愛!任何人都有一個開始,fresh嘅演員有可以比到啲fresh嘅反應,可能有啲驚喜嘅節奏,可以有啲不一樣嘅效果。自己都鍾意同新演員合作,好似以前同阿Sa(指蔡卓妍)合作都好開心,你都唔知佢會畀到咩反應,做戲冇對與錯。(洪永城叫你死猴子?)咁我一日做猴子,一世都係猴子,戲裏面有好多男人戲,第一日同呢班兄弟接觸感覺唔錯。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!